«Укрзалізниця» запустила онлайн-сервіс прийому скарг

На офіційному ресурсі компанії кожен пасажир відтепер має змогу залишити зауваження щодо перевезень.

Про це інформує ТСН.            

Відтепер кожен українець матиме змогу поскаржитися на пасажирські послуги чи корупцію, залишивши своє зауваження на сайті компанії.

«Наші користувачі досить легко зможуть заповнити електронну форму: у головному меню потрібно буде вибрати тему, якої буде стосуватися звернення. Заявнику потрібно буде зазначити своє ім’я, електронну пошту, тему звернення та текст повідомлення.

Якщо пасажир бажає, аби його скаргу розглянули детально, то потрібно буде зазначити дату, місце, номер поїзду та вашого вагону, та інші подробиці, які допоможуть вирішити проблему», - йдеться у повідомленні.

Читайте також: У Чернівцях мікроавтобус збив жінку

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку