«ВКонтакте» почав офіційно «зливати» ФСБ листування та всі дані юзерів

Соцмережу "ВКонтакте" включили до реєстру Роскомнадзору в рамках виконання скандального "закону про блогерів", прийнятого в Росії 1 серпня.

Тепер соцмережа мусить передавати ФСБ всі дані про своїх користувачів.

Як повідомляє ТСН, з відповідною заявою виступив прес-секретар Роскомнадзору Вадим Ампелонський. Чиновник нагадав, що закон регулює діяльність блогерів в Росії, і "ВКонтакте" було включено до цього реєстру згідно з положеннями закону в якості "організатора поширення інформації". Інтернет-майданчики з таким статусом повинні розкривати інформацію щодо відвідуваності блогерів, їхні контакти, зберігати цю інформацію на російських серверах протягом півроку та ділитися даними зі спецслужбами.

У свою чергу виконавчий директор "ВКонтакте" Дмитро Сєргєєв сказав, що вони дійсно отримали таке сповіщення від Роскомнадзору. За його словами, немає нічого дивного в тому, що соцмережу визнали "поширювачем інформації", адже вона такою і є.

Водночас заступник керівника Роскомнадзора Максим Ксензов повідомив, що до реєстру організаторів поширення інформації Роскомнадзора внесені сервіси "Яндекса", Mail.ru і Rambler. Також він наголосив, що будуть внесені й всі іноземні платформи без винятку.

Зазначимо, прийняття "закону про блогерів" викликало хвилю обговорень в російському інтернеті, оскільки це стало ще однією сходинкою до тотального контролю та цензури інформації.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати