Відтепер «Калинівський ринок» буде звітувати про свою роботу

Щомісячно розміщувати на офіційному сайті підприємства інформацію про доходи та витрати, в тому числі за видами доходів та видатків, рекомендувала адміністрації МТК "Калинівський ринок" на своєму черговому засіданні Наглядова рада цього комунального підприємства.

Окрім того, підприємство щоквартально надаватиме громаді інформацію про результати фінансово-господарської діяльності. Наглядова рада також обговорила примірний договір про надання в користування торговельного місця на території МТК "Калинівський ринок".

З текстом цього договору підприємці можуть ознайомитися на сайті підприємства. Вирішено усі пропозиції та зауваження до договору, які надходитимуть від підприємців та членів Наглядової ради, узагальнити та розглянути на наступному засіданні. Звернуто також увагу на те, що на МТК "Калинівський ринок" виявлено факти несанкціонованого втручання окремих підприємців в роботу приладів обліку електроенергії на своїх торгових об’єктах. До таких підприємців застосовуватимуть штрафні санкції.

До плану розвитку ринку на 2014 рік рекомендовано внести доповнення щодо вдосконалення на ринку системи відеоспостереження, оскільки в окремих секторах кількість камер відеоспостереження є недостатньою і підприємці не завжди можуть отримати інформацію за результатами такого спостереження хоча оплачують цю послугу. Вирішено, що Наглядова рада МТК "Калинівський ринок" буде проводити засідання щомісячно в останній вівторок.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати