Для буковинців запрацював Контакт-центр «Чернівцігаз»

Як повідомляє прес-служба ПАТ «Чернівцігаз», відтепер споживачі газу Буковини матимуть змогу отримувати консультаційні послуги та надавати дані фактичних показів лічильника за єдиним номером Контакт-центру ПАТ «Чернівцігаз». Кваліфіковані оператори опрацьовуватимуть звернення клієнтів компанії щоденно з 8 до 20 годин.

В ПАТ «Чернівцігаз» розпочав роботу новий Контакт-центр. Метою його створення є запровадження більш ефективного формату взаємодії між споживачами природного газу та ПАТ «Чернівцігаз». Сім днів на тиждень з 08:00 до 20:00 клієнти компанії можуть отримувати консультаційні послуги зателефонувавши за номером (0372) 931-904.

«Останнім часом, у зв’язку із підвищенням цін на газ, корегуванням норм споживання та іншими змінами, які відбуваються в газовій галузі країни, кількість звернень споживачів газу до нашої компанії суттєво зросла. Саме для того, щоб зробити більш комфортним отримання інформації для наших клієнтів та позбавити їх необхідності стояти в довгих чергах для отримання консультації, ми організували роботу нашого нового Контакт-центру», - каже Голова правління ПАТ «Чернівцігаз» Віктор Горда.

Оператори Контакт-центру можуть надати інформацію про стан особового рахунку та розмір пільги або субсидії, якщо такими користується клієнт. Також за номером Контакт-центру споживачі газу Чернівецької області можуть повідомити про фактичні покази лічильника та отримати он-лайн консультацію щодо послуг, які надає компанія.

Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими і міжміськими тарифами.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку