Кому у Чернівцях допомагатиме новостворена "гаряча лінія"?

Аби підвищити рівень довіри громадян до органів державної влади, своєчасного виявлення та оперативного реагування на випадки порушення прав дітей, а також вжиття заходів для їх захисту в службі у справах дітей обласної державної адміністрації впроваджено функціонування безкоштовної телефонної дитячої «гарячої лінії».

Про це інформує прес-служба ОДА.

«Гаряча лінія» призначена для прийому дзвінків з таких питань, як насильство над дітьми, жорстоке поводження з ними, порушення майнових та інших прав дітей, а також інші питання, що стосуються безпеки дітей. При цьому, на «гарячу лінію» можуть звертатися як діти, які перебувають у складних життєвих ситуаціях, так і дорослі, які стали свідками порушення прав дитини.

Прийом телефонних дзвінків проводитиметься щоденно (крім вихідних та святкових днів): понеділок – четвер з 09.00 до 18.00, п’ятниця – з 09.00 до 16.45 (обідня перерва з 13.00 до 13.45) за номером 0 800-401-000. Всі дзвінки як зі стаціонарних, так і з мобільних телефонів, є безкоштовними.

Питання, з якими звертається громадянин, за можливості, будуть вирішуватися під час телефонної розмови. Усі звернення, що потребують детальнішого вивчення, розглядатимуться відповідно до Закону України «Про звернення громадян».