Міністерство соціальної політики запустило "гарячу телефонну лінію" для скарг на незаконне отримання субсидій іншими громадянами на оплату житлово-комунальних послуг, або іншої державної допомоги.
Про це повідомив начальник Директорату сім'ї та соціальної підтримки Мінсоцполітики Віталій Музиченко.
"Нам потрібно налагодити зворотний зв'язок. У цьому місяці у нас відкрилася, вперше в державі, "гаряча телефонна лінія", на яку можна поскаржитися, на яку можна надати інформацію про неправомірне отримання соціальної підтримки", - повідомив чиновник.
"Впровадження такої телефонної лінії, яка діє в робочі години, дає кожному громадянинові, що має інформацію, що хтось незаконно отримує державну соціальну допомогу, будь-яку, або що до нього застосовувалися заходи з боку органів соціального захисту населення, органів соціальної підтримки, які не відповідають нормам чинного законодавства, можливість донести цю інформацію", - уточнює Музиченко. Після отримання сигналів від громадян держоргани проводитимуть перевірки.
"На сьогоднішній день через недосконалу систему соціального інспектування та контролю з боку держави за використанням бюджетних грошей втрачається велика сума коштів", - додав Музиченко.
Номер "гарячої лінії" - 0800502757, також запрацював онлайн реєстр отримувачів субсидії - subsidii.ioc.gov.ua, який дозволяє за адресою подивитися, чи отримує допомогу, той хто там зареєстрований. У Мінсоцполітики заявили, що аналогічні "гарячі лінії" успішно діють у більшості країн Європи.