Приведення приміщень відділів обслуговування громадян відповідно до єдиних стандартів та якість надання послуг працівниками пенсійної служби обговорили на засіданні колегії при начальнику Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області.
Зручні та комфортні умови для відвідувачів, дотримання корпоративного стилю при облаштуванні місць обслуговування – головний критерій, яким керуються працівники установи при проведенні ремонтних робіт. Ремонт приміщень здійснюється відповідно до розробленого плану-графіку, який щотижня контролюється керівництвом Головного управління.
Для фахівців, що здійснюють обслуговування у фронт-офісах, запроваджений дрес-код. З урахуванням нових стандартів спеціалістів фронт-офісів забезпечено уніфікованими бейджами та хустинками корпоративного зеленого кольору.
Крім того, колегія обговорила питання якості обслуговування громадян на віддалених робочих місцях в ОТГ.
– Ми маємо надавати максимально якісно послуги громадянам, які звертаються до нас на прийом, за потребою здійснювати виїзні прийоми чи оперативно надавати роз’яснення в режимі відеозв’язку. Людям потрібно роз’яснювати пенсійне законодавство. Також, разом із представниками територіальних громад удосконалювати роботу на місцях, вивчати попит на наші послуги, узгоджувати графіки прийому громадян, – зауважив під час засідання колегії начальник Головного управління Михайло Романів, повідомляє прес-служба Головного управління Пенсійного фонду України у Чернівецькій області.
Читайте також: що повинні знати буковинці у пожежонебезпечний період?