Наразі спостерігається суттєве падіння продажу квитків на тлі збільшення випадків повернення проїзних документів, в тому числі й на нескасовані поїзди. Так, з 11 по 15 березня пасажири повернули 303 тис. залізничних квитків на загальну суму майже 86,6 млн грн.
Про це повідомляє пресслужба АТ "Укрзалізниця".
Для повернення коштів за невикористані квитки, придбані в касах, потрібно звернутися у будь-яку залізничну касу. Пасажиру одразу повертають кошти, окрім випадків, коли відсутня достатня кількість готівки. У такому разі гаситься квиток і пасажир може звернутися за своїми коштами у будь-який зручний день упродовж 6-ти місяців. При цьому кошти повертаються протягом 3-5 днів з моменту звернення пасажира.
Укрзалізниця вживає усіх заходів для забезпечення кас необхідною кількістю готівки. Просять пасажирів ставитися до ситуації з розумінням і терпінням. Квитки, придбані через Інтернет, повертаються через онлайн сервіси. Кошти зараховуються на карту протягом 30 календарних днів.
Укрзалізниця компенсує пасажирам 100% вартості проїзного документа на усі скасовані через введення карантину міжнародні поїзди. На міжнародні поїзди, яким обмежено маршрут, повну вартість квитка можна повернути у випадку, якщо була скасовано зупинка, до якої пасажир мав проїзний документ.
У всіх інших випадках повернення проїзних документів здійснюється на загальних підставах відповідно до «Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України».
Для оперативного інформування пасажирів працює Telegram канал @UkrzalInfo. У разі виникнення запитань, просимо звертатися до контактного центру Укрзалізниці: 0 800 503 111 або у Facebook Messenger офіційної сторінки компанії.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що припиняють роботу заклади громадського харчування у Чернівцях. Прочитати про це можна ТУТ.
Стали свідком надзвичайної події? - пишіть її нам!
Завантажуйте наш мобільний додаток для App Store або Google Play, а також слідкуйте за життям міста у соціальних мережах - Facebook, Instagram та Telegram.