За останнє півріччя 2020 року зросло споживання низки горілчаних брендів. Разом із тим частина популярних українських і світових виробників горілки втратили значну частину прихильників, пише 0372.ua.
Нагадуємо, ми писали раніше, що Уряд має відновити програму субсидій у повному обсязі - Яценюк (ВІДЕО)
Про це повідомляє УНН з посиланням на дані соціологічного дослідження "ММІ Україна".
Так, за останні пів року рекордні показники зі зростання споживання показали такі горілчані бренди: IDEA - на 42%, Green Mark - на 35%, Zytniowka – на 35% і "Др.Житник" - на 34%. Значно менші результати зростання споживацького попиту продемонстрували "Житомирська" (+12%), "Хлібна половинка" (+11%), "Мерная" (+9%).
Разом із тим впало споживання наступних відомих брендів горілки: Finlandia (-20%), "Хортиця" (-12%), Nemiroff (-7%), Absolut (-7%), "Хлібний Дар" (-6%), "Козацька Рада" (-6%).
Читайте також: На Буковині знову перекрили дорогу: в с. Атаки протестують через підняття ціни на енергоносії (ФОТО)