ЧТК розповіло про роботу служби контролю та способи оскарження штрафів.
Перевірку оплати за проїзд здійснюють контролери. Вони мають при собі камери та штрафні квитки, а також POS-термінали.
Ще не підписані на наш Telegram канал? Зробіть це зараз
Відповідно до ст. 135 Кодексу України про адміністративні правопорушення пасажири повинні сплатити штраф у таких випадках:
- Безквитковий проїзд;
- Відсутність підтвердження оплати за проїзд
Пасажир має право оскаржити накладений штраф. Зробити це потрібно протягом 10 днів з моменту його отримання.
Для цього необхідно звернутися із офіційним запитом на електронну пошту підприємства: trolli1897@gmail.com та підтвердити факт оплати за проїзд.
Зробити ці ж дії можна і за номером телефону:
+38 067 112 13 10 (Viber).
Пам’ятайте: у пасажирів є лише одна зупинка для того, щоб оплатити свій проїзд у транспорті.
Вам також буде цікаво:
Слідкуйте за нашими оновленнями у Viber (новини Чернівців)