"Чернівціводоканал" - новий номер телефону в аварійно-диспетчерській службі

В Аварійно-диспетчерській службі КП "Чернівціводоканал" змінився номер телефону, за яким можна комунікувати з диспетчером, - повідомляє підприємство.

Зателефонувати у "Чернівціводоканал" можна за номером - 0509116262.

Як чернівчанам звернутися до диспетчерської служби водоканалу.

Комунікація з диспетчерською службою Чернівецького водоканалу може бути максимально ефективною, якщо дотримуватись кількох простих правил.

Усе цікаве та найважливіше читайте у нашому Telegram

Диспетчери працюють цілодобово, щоб забезпечити стабільну роботу водопостачання в місті, стежити за тиском у мережах, координувати бригади на місцях аварій та оперативно вирішувати проблеми. Ось як допомогти їм ефективніше реагувати на ваші запити:

  • Будьте ввічливими. Робота диспетчерів вимагає високої концентрації, адже їхнє основне завдання — контроль систем водопостачання.
  • Чітко формулюйте проблему. Опишіть ситуацію коротко і зрозуміло, щоб заощадити час і пришвидшити реагування.
  • Користуйтеся гарячою лінією. Для повідомлень про аварії чи отримання інформації найкраще звертатися на гарячу лінію міста Чернівці за номером 15-80 або 050221580. У багатьох випадках це дозволяє отримати необхідні дані швидше.

Також диспетчери готові надати інформацію про можливі причини відсутності водопостачання, записати повідомлення про витік води або неприємний запах у місті.

Дотримуючись цих простих рекомендацій, ви не лише полегшуєте роботу диспетчерів, але й сприяєте швидшому вирішенню проблем.