В Аварійно-диспетчерській службі КП "Чернівціводоканал" змінився номер телефону, за яким можна комунікувати з диспетчером, - повідомляє підприємство.
Зателефонувати у "Чернівціводоканал" можна за номером - 0509116262.
Як чернівчанам звернутися до диспетчерської служби водоканалу.
Комунікація з диспетчерською службою Чернівецького водоканалу може бути максимально ефективною, якщо дотримуватись кількох простих правил.
Усе цікаве та найважливіше читайте у нашому Telegram
Диспетчери працюють цілодобово, щоб забезпечити стабільну роботу водопостачання в місті, стежити за тиском у мережах, координувати бригади на місцях аварій та оперативно вирішувати проблеми. Ось як допомогти їм ефективніше реагувати на ваші запити:
- Будьте ввічливими. Робота диспетчерів вимагає високої концентрації, адже їхнє основне завдання — контроль систем водопостачання.
- Чітко формулюйте проблему. Опишіть ситуацію коротко і зрозуміло, щоб заощадити час і пришвидшити реагування.
- Користуйтеся гарячою лінією. Для повідомлень про аварії чи отримання інформації найкраще звертатися на гарячу лінію міста Чернівці за номером 15-80 або 050221580. У багатьох випадках це дозволяє отримати необхідні дані швидше.
Також диспетчери готові надати інформацію про можливі причини відсутності водопостачання, записати повідомлення про витік води або неприємний запах у місті.
Дотримуючись цих простих рекомендацій, ви не лише полегшуєте роботу диспетчерів, але й сприяєте швидшому вирішенню проблем.