Укрзалізниця відновила онлайн-продаж квитків після наймасштабнішої кібератаки

Фото: Укрзалізниця

Укрзалізниця відновила роботу свого сайту та мобільного застосунку після масштабної кібератаки, яка вивела з ладу цифрові сервіси компанії на майже чотири доби.

Про це відомство повідомило у своєму Telegram-каналі.

89 годин боротьби з хакерами

"Сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці. На першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки глибиною 20 діб", - зазначили в Укрзалізниці.

Компанія запевнила, що під час кібератаки не було допущено витоку жодної сенситивної інформації.

Робота над відновленням всіх сервісів триває

Над відновленням повного функціоналу систем працює ціла команда фахівців: залізничники, експерти кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв'язку та інші партнери.

"Наші вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні для підстраховки, а поїзди — як і всі дні до цього — курсують за розкладом", - наголосили в Укрзалізниці.

Можливі технічні неполадки

У компанії попередили пасажирів про можливі тимчасові технічні перебої у роботі відновлених систем через пікові перевантаження сервісу.

Нагадаємо, 23 березня онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки, яка призвела до припинення роботи онлайн-сервісів з продажу квитків.