Для звернень чернівчан відкрився Муніципальний Контакт-центр

У Чернівцях відкрився Муніципальний Контакт-центр, мета якого - оперативне реагування всіх служб міста на звернення чернівчан. Про відкриття центру повідомляє прес-служба Чернівецької міської ради.

Тепер кожен чернівчанин може звернутися по будь-якому питанню, пов'язаному з аваріями, відключеннями, питаннями житлово-комунального господарства та благоустрою, охорони здоров'я, освіти, транспорту або соціального захисту.

Оператори Муніципального Контакт-центру також зможуть надати психологічну, або інформаційну консультацію всім, кто цього потребує.

Також оператор центру може переадресувати заявника до компетентних фахівців.

«Створення Муніципального контакт-центру – це один із кроків для надання чернівчанам якісних послуг. Він є однієї зі складових функціонування ефективної системи управління містом. Роботу Контакт-центру постійно удосконалюватимуть. Ця сучасна система значно поліпшить комунікацію мешканців з владою і дозволить чернівчанам більш оперативно вирішувати проблемні питання»,- зазначив міський голова Олексій Каспрук.

Телефони Муніципального контакт-центру: 15-80 для стаціонарних операторів і (0372) 588-888 для всіх телефонних операторів.