В Instagram новий тренд – сторінки, де щодня публікують ідентичні фото. Це може бути все, що завгодно: фрукт ківі, баскетбольний м’яч, яйце, куряче стегно, нічний метелик, тостер чи фото Денні де Віто. Значна частина таких сторінок уже має понад 10 000 підписників. Здається, далі буде більше.
Власниця однієї з таких сторінок, Елена, в інтерв’ю для The Guardian повідомила, що почала «просувати красу людини» з 2016 року, публікуючи одноманітні зображення щодня. За її словами, дивитися на різноманітні фотографії цікаво, а на одну й ту саму світлину – доволі кумедно. Саме в цьому полягає зміст нового тренду Instagram: масова нудьга й кумедність водночас. У чому ще їхня привабливість?
Містер Тостер, або як банальність налаштовує на відвертість
Сторінку з однаковим фото тостера створили у квітні 2018 року – кількість її підписників уже перевалила за 50 000. Під щоденним зображенням кухонного приладу є й підписи – запитання від власника профілю: «Чим ти хотів завжди займатися?», «Яке твоє улюблене свято?», «Розкажи мені історію» тощо. Під світлинами з’являється приблизно сто коментарів, люди діляться своїми відповідями, інколи досить відвертими. Своїх підписників паблік називає #ToastArmy.
Ще одна сторінка публікує фото Двейна Джонсона з 90-х. Крім того, автор сторінки публікує історії про актора, його цитати чи висловлювання фанатів. Власник профілю принципово не використовує емодзі: дотримується стилістики кінця минулого століття. Підписники масово поширюють героїчну світлину Джонсона з пабліку та активно його коментують. Сторінки з фотографіями вантуза й ківі оприлюднюють в історіях творчість своїх фанатів і їхні відгуки. Трапляється й реклама: цінувальникам таких профілів рекомендують сторінки баскетбольного м’яча й кавового апарата.