• Головна
  • Нові тренди: навіщо в Instagram створюють сторінки з однаковими фото?
22:00, 7 листопада 2018 р.

Нові тренди: навіщо в Instagram створюють сторінки з однаковими фото?

Нові тренди: навіщо в Instagram створюють сторінки з однаковими фото?

В Instagram новий тренд – сторінки, де щодня публікують ідентичні фото. Це може бути все, що завгодно: фрукт ківі, баскетбольний м’яч, яйце, куряче стегно, нічний метелик, тостер чи фото Денні де Віто. Значна частина таких сторінок уже має понад 10 000 підписників. Здається, далі буде більше.

Власниця однієї з таких сторінок, Елена, в інтерв’ю для The Guardian повідомила, що почала «просувати красу людини» з 2016 року, публікуючи одноманітні зображення щодня. За її словами, дивитися на різноманітні фотографії цікаво, а на одну й ту саму світлину – доволі кумедно. Саме в цьому полягає зміст нового тренду Instagram: масова нудьга й кумедність водночас. У чому ще їхня привабливість?

Містер Тостер, або як банальність налаштовує на відвертість

Сторінку з однаковим фото тостера створили у квітні 2018 року – кількість її підписників уже перевалила за 50 000. Під щоденним зображенням кухонного приладу є й підписи – запитання від власника профілю: «Чим ти хотів завжди займатися?», «Яке твоє улюблене свято?», «Розкажи мені історію» тощо. Під світлинами з’являється приблизно сто коментарів, люди діляться своїми відповідями, інколи досить відвертими. Своїх підписників паблік називає #ToastArmy.

Ще одна сторінка публікує фото Двейна Джонсона з 90-х. Крім того, автор сторінки публікує історії про актора, його цитати чи висловлювання фанатів. Власник профілю принципово не використовує емодзі: дотримується стилістики кінця минулого століття. Підписники масово поширюють героїчну світлину Джонсона з пабліку та активно його коментують. Сторінки з фотографіями вантуза й ківі оприлюднюють в історіях творчість своїх фанатів і їхні відгуки. Трапляється й реклама: цінувальникам таких профілів рекомендують сторінки баскетбольного м’яча й кавового апарата.

Steve Buscemi

Steve Buscemi

Парадокс перфекціоніста

Джої, 15-річний підліток зі США, щоденно публікує фото Отіса з дитячого мультфільму «Роги та копита». Спочатку підписалися лише друзі, але потім сторінка раптово почала набирати фоловерів. Наразі профіль хлопця має понад 32 000 підписників. Фото не найкращої якості, інколи навіть без підпису, однак отримують від 3 000 вподобань і від 150 коментарів.

Автори таких акаунтів ніби дружно підколюють тих, хто намагається зробити ідеальне фото за класичними стандартами Instagram: фільтри, «розумний» підпис та успішний успіх. На моносторінках головними залишаються ідея та відкритість до спілкування. Знаменитості, фото яких використовують найчастіше, починають слідкувати за такими профілями: цим привертають увагу інших людей.

Значну частину таких пабліків, вочевидь, створили задля розваги, але останнім часом спостерігається прагнення до «вірусного поширення» цієї ідеї. Сторінки мають подібний опис, який починається словами: «The Same Picture of…» Одна з прихильниць ідеї, Лілі, в інтерв’ю для The Atlantic наголошує: вона не з тих, хто хоче отримати тисячі підписників, але нічого не має проти цього. Чому вона це робить? Відповідь проста: «Це 2018 рік, і ми робимо те, що нам подобається!».

Джерело: studway.com.ua

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#цікаво #фото
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...