«Нова пошта» з 18 березня скасовує плату за зберігання посилок клієнтів до кінця карантину (до 3.04)
Про це повідомила прессекретар "Нової пошти" Тарасенко Оксана.
"Ми розуміємо, що в ситуації, яка склалася, наші клієнти можуть не встигнути забрати посилки вчасно...
Ми створили безпечний простір доставки для наших клієнтів і співробітників. Усі відділення «Нової пошти» оснащені дезінфекторами, захисними масками, рукавичками. У відділеннях постійно проводиться прибирання всіх поверхонь за допомогою дезінфікуючих засобів. Ми контролюємо відстань черги і не допускаємо великого скупчення людей. Наші співробітники проходять первинний огляд і не допускаються до роботи у разі погіршення самопочуття", - йдеться у повідомленні.
«Нова пошта» продовжує працювати і надавати послуги клієнтам у повному обсязі. Весь ланцюг доставки працює – відділення, термінали, кур’єри, поштомати. Перевезення вантажу відбувається без обмежень. Крім того, в звичайному режимі продовжує працювати міжнародна доставка.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що вчора в Україні надійшла 41 підозра на COVID-19. Прочитати про це можна ТУТ.
Стали свідком надзвичайної події? - пишіть її нам!
Завантажуйте наш мобільний додаток для App Store або Google Play, а також слідкуйте за життям міста у соціальних мережах - Facebook, Instagram та Telegram.