Низька успішність, технічні проблеми та без уваги вчителя: буковинцям про ставлення до дистанційної освіти
Близько половини українців негативно ставляться до запровадження дистанційної освіти у зв’язку з пандемією, підтримали цей крок 32% громадян. Категорично негативних оцінок найбільше у Південному (29%) та Східному (28%) регіонах, - ідеться в результатах дослідження.
Найістотнішими проблемами, з якими зіштовхнулися українці у зв’язку із переходом на дистанційне навчання, є зниження рівня успішності дітей (26%), брак уваги учителів до потреб дітей під час навчання (22%) та технічні проблеми: погана якість інтернету (21%) чи відсутність пристроїв для онлайн-навчання (19%).
Про брак технічних засобів зазначають близько 20-30% громадян у невеликих містах (до 100 тис. мешканців).
"На думку більшості українців, головну відповідальність за якість освіти та підготовки шкіл до роботи в умовах пандемії несе Міністерство освіти та науки, 11% вважають, що відповідальність за цей процес має нести Президент України", - свідчать результати опитування.
Дослідження проводилося з 3 по 9 липня 2020 року методом інтерв’ю "обличчям до обличчя" за місцем проживання респондентів. Були опитані 2022 респонденти віком від 18 років у всіх регіонах України, за винятком Криму та окупованих територій Донецької та Луганської областей за вибіркою, що репрезентує доросле населення за основними соціально-демографічними показниками. Теоретична похибка вибірки (без врахування дизайн-ефекту) не перевищує 2,3% з імовірністю 0,95.
Читайте також: Неповнолітніх дітей виховують у понад 50 % буковинських господарств.
У ЧНУ ім. Ю. Федьковича розпочалася реєстрація вступників.
Якщо ви стали свідком надзвичайної події – пишіть про це нам!
Завантажуйте наш мобільний додаток для App Store або Google Play, а також слідкуйте за життям міста у соціальних мережах – Facebook, Instagram та Telegram