Держпродспоживслужба впроваджує нові цифрові послуги

фото ілюстративне

У Державній службі України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів готуються чотири масштабні проекти з цифровізації, пише 0372.ua.

Зокрема, йдеться про оцифрування електронного реєстру потужностей операторів ринку, запровадження електронних ветеринарних сертифікатів, цифровізацію фітосанітарних послуг та процесів, а також розробку онлайн платформи для подання та відслідковування скарг споживачів. Про це йшлося на нараді у Мінекономіки під головуванням Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Ігоря Петрашка. Участь у зустрічі взяли заступники Міністра Ігор Дядюра та Сергій Глущенко, а також в.о. голови Держпродспоживслужби Ольга Шевченко, - повідомляє Урядовий портал.

Нагадаємо, ми писали раніше, що Співпрацю ООН з Буковиною обговорили у Будинку з левами

Як зазначається, одним із проектів є вдосконалення Державного реєстру потужностей операторів ринку. Реєстрація потужностей буде відбуватися онлайн через портал «Дія» або портал Держпродспоживслужби. Це дозволить забезпечити обмін даними з іншими державними реєстрами, а також реалізувати зручну пошукову систему на порталі Держпродспоживслужби. Планується, що проект запуститься до кінця 2020 року.

Ще одним проектом цифровізації послуг служби є запровадження електронних міжнародних ветеринарних сертифікатів. Оформити документи можна буде онлайн через сучасну інформаційну систему. Також буде можливість перевірки автентичності сертифікатів через QR-код (як для бізнесу, так і для іноземних партнерів та інспекторів). Серед плюсів - зменшення фінансового навантаження на бізнес щодо перекладу на 23 мови країн-ЄС, адже переклад сертифікатів різними мовами буде здійснюватися автоматично. Крім того, планується інтеграція національної системи з іншими реєстрами служби, а також з європейською системою TRACES.

Серед озвучених на зустрічі проектів - розробка онлайн платформи для подання та відслідковування скарг споживачів. Цей інструмент дозволить споживачам оперативно подавати звернення та отримувати інформацію щодо їх розгляду, а Держпродспоживслужбі - оцифрувати та значно підвищити ефективність процесів роботи зі зверненнями та скаргами споживачів.

Читайте такожСтрашний діагноз рак: у НСЗУ повідомили, які послуги онкохворим надаються безкоштовно

МОН обіцяє вихователям дитсадочків підвищення зарплатні