Хто платить кошти, той і замовляє музику

Місцеві вибори-2020 у Чернівцях, фото ілюстративне

Як бачимо, останнім часом це правило діє не тільки на весіллях і в караоке. Чернівчани пережили справжній інформаційний "вибух", пов'язаний з місцевими виборами, пише 0372.ua

З усіх боків, на кожному кроці і з кожного телеканалу лунали заклики, обіцянки й політична реклама. Та є й ті, хто, окрім просування та піару своїх кандидатів, застосовує нечесні й брудні методи до чужих. Йдеться про телеканал "Чернівецький промінь", діяльність якого пов'язують із Василем Проданом та Віталієм Михайлішиним.

Нагадуємо, ми писали раніше, що У Чернівцях міська ТВК оголосила депутатів нового складу міської ради

Так от, цікавий факт: власником телеканалу 27 жовтня 2020 року став Аністратенко Сергій Васильович (офіційні відкриті дані на https://opendatabot.ua/c/37722525).

І все це відбулося вже після того, як Аністратенко не пройшов до міськради за списком "Команди Михайлішина" (номер 3). Доказ тут: https://www.chesno.org/politician/61843/

Саме після цих змін у керівництві й розпочалися зміни контенту місцевого телеканалу. Тепер там стало набагато менше Віталія Михайлішина (кандидата на посаду мера), який вже, мабуть, зремонтував усі дороги, облаштував усі майданчики, освітлив усі вулиці і всіх бабусь обійняв… нібито. Адже під час виборчих перегонів цей канал медійної комунікації був для Віталія найпотужнішою підтримкою.

Щодня там фігурував якийсь сюжет про те, як благородний Віталій рятує бідних чернівчан. А зараз, на противагу "обожнюванню" Віталія Михайлішина, "Чернівецький промінь" почав активно лити бруд на іншого кандидата на посаду мера міста – Романа Клічука, місцевого підприємця та благодійника.

Професійні ЗМІ так і працюють: вони розміщують політичну рекламу (з позначкою "політична реклама") за офіційними договорами, укладеними за кошти штабів, і вже люди повинні самі обрати, хто їм більше імпонує.

ЗМІ – це посередник між джерелом інформації та кінцевим глядачем/слухачем, але аж ніяк не "пропагандистська машина", адже в нас же тут не СРСР.

А що робить телеканал "Чернівецький Промінь"?

Він починає систематично оприлюднювати матеріали з фейковою та маніпулятивною – часто й вирваною із загального контексту інформацією про Романа Клічука. Але й це ще не все: всі ці "чорні" статті вони запускають в таргетовану рекламу. Це означає, що, при гарному бюджеті, можна зробити так, щоб допис із "чорнухою" побачив, приміром, кожний активний користувач Фейсбуку з Чернівців.

Станом на сьогодні вони вже витратили близько 4 578 доларів на рекламу проти Клічука, і це ще ДО офіційного старту кампанії другого туру. А їхній рекламний кабінет нараховує вже 16 рекламних дописів.

Як бачимо, політична боротьба – дуже сувора річ, і, здається, для опонентів Романа Клічука всі методі прийнятні. Кинеш 30 нещасних срібняків безталанним журналістам – і вони готові 24/7 "вєщать" все, що скажеш. Котимось...

Читайте такожНемає повноважень: Шмигаль відреагував на відмови мерів вводити карантин вихідного дня

В ОПОРІ очікують значно нижчу явку у другому турі місцевих виборів