Абоненти мобільного оператора "Київстар" масово скаржаться на неможливість здійснювати дзвінки. Відповідні повідомлення вони залишають на сторінці компанії у Facebook, пише 0372.ua.
Нагадуємо: Чернівецька область в трійці екологічного рейтингу Украни
Отримуйте головні новини дня - Telegram або Viber
Скарги надходять з Києва та інших українських міст. Користувачі заявляють, що оператор інформує їх нібито про недостатню кількість коштів на рахунку, а зв'язатися зі службою підтримки наразі неможливо.
Відповідаючи на численні скарги, представники оператора коротко підтверджують наявність проблеми й обіцяють її розв'язати.
"Зараз дійсно можуть виникати складності із вихідними дзвінками. Спеціалісти вже займаються виправленням. Перепрошую за ці незручності", - йдеться у відповідях.
У сервісному центрі "Київстару" кореспондентові УНІАН підтвердили, що стався збій. Там запевняють, що всі гроші, які клієнти покладуть на свої рахунки, будуть зараховані одразу після усунення проблеми. Чи є цей збій технічною поломкою або це хакерська атака - в сервісному центрі відповісти не змогли. Прогнозів щодо того, коли буде усунуто проблему поки що не дають.
Читайте також: В Україні зафіксували майже 40 тисяч нових випадків COVID-19