У Чернівцях у міській дитячій поліклініці розпочав роботу call-центр. Тут можна отримати консультацію чи записатися на прийом до лікаря "вторинки" без жодної черги як чернівчанам, так і будь-якому мешканцю області, пише 0372.ua.
Нагадуємо, ми писали раніше, що У дитячій поліклініці Чернівців є можливість зробити безкоштовне скринінгове обстежеження суглобів
Підготовка над створенням call-центру у міській дитячій поліклініці тривала загалом близько двох років. Ідея започаткування такої структури з'явилася ще у 2020 році. Про це розповів Іван Хорошенюк, директор КНП "Міська дитяча поліклініка".
Медики переконані, що діяльність call-центру забезпечить швидший доступ до медичних послуг тих пацієнтів, які знаходяться за межами Чернівців. Буковинці можуть дуже просто через call-центр авторизуватися, створити електронну карту і приїжджати сюди у попередньо визначений час за отриманням консультації чи проведенням необхідного дослідження.
Отримуйте головні новини дня - Telegram або Viber
Він також зауважив, що відділення реєстрації електронних направлень у дитячій поліклініці буде працювати паралельно для зручності міських пацієнтів.
Зі слів Наталії Калмикової, начальниці Управління охорони здоров'я Чернівецької міської ради, діяльність сall-центру дозволить не втратити жодного телефонного дзвінка, а крім того забезпечить доступність вторинної спеціалізованої медичної допомоги маленьким пацієнтам з усієї Буковини.
Додамо, що сall-центр працює з 8:00 до 20:00 год. Очільницею сall-центру стала лікар-педіатр, яка за необхідності також може надати телефонну консультацію.
Запис до лікаря через call-центр: що варто зробити
1. Зателефонувати до Сall-центру за одним із номерів телефону:
- (099) 537 00 18
- (067) 537 00 18
2. Узгодити із оператором дату, час та номер кабінету лікаря;
3. Прийти на консультацію у визначений час та отримати якісну медичну допомогу.
Читайте також: У Чернівцях дитяча поліклініка матиме власний call-центр (ФОТО)