• Головна
  • Жодних "зайнятих" ліній: у дитячій поліклініці Чернівців запрацював call-центр (ФОТО)
call-центр
18:16, 15 лютого 2022 р.
Надійне джерело

Жодних "зайнятих" ліній: у дитячій поліклініці Чернівців запрацював call-центр (ФОТО)

call-центр
фото 0372.ua

фото 0372.ua

У Чернівцях у міській дитячій поліклініці розпочав роботу call-центр. Тут можна отримати консультацію чи записатися на прийом до лікаря "вторинки" без жодної черги як чернівчанам, так і будь-якому мешканцю області, пише 0372.ua.

Нагадуємо, ми писали раніше, що У дитячій поліклініці Чернівців є можливість зробити безкоштовне скринінгове обстежеження суглобів

Підготовка над створенням call-центру у міській дитячій поліклініці тривала загалом близько двох років. Ідея започаткування такої структури з'явилася ще у 2020 році. Про це розповів Іван Хорошенюк, директор КНП "Міська дитяча поліклініка".

Ми мріяли про цей call-центр ще з червня 2020 року. Підготовка була тривалою. Ми вивчали функціонування і структуру аналогічних call-центрів по всій Україні. Технічне забезпечення змогли зробити за допомогою Binotell, встановили також IP-телефонію та багатоканальні мобільні телефони двох операторів. Ми сподівалися на те, що це буде доступна можливість авторизації кожного електронного направлення наших маленьких пацієнтів з інших медичних установ, що мають інші інформаційні системи, - зазначив керівник медустанови. 

Медики переконані, що діяльність call-центру забезпечить швидший доступ до медичних послуг тих пацієнтів, які знаходяться за межами Чернівців. Буковинці можуть дуже просто через call-центр авторизуватися, створити електронну карту і приїжджати сюди у попередньо визначений час за отриманням консультації чи проведенням необхідного дослідження.

Отримуйте головні новини дня - Telegram або Viber

Всі наші медичні підприємства у Чернівцях мають єдину інформаційну систему "Helsi", завдяки якій не має потреби в окремій авторизації при зверненні у будь-який амбулаторний заклад міста. Однак більшість медустанов у районах області мають інші інформаційні системи, що створює проблему, яку завдяки call-центру, сподіваюся, вдасться вирішити, - пояснив Іван Хорошенюк.

Він також зауважив, що відділення реєстрації електронних направлень у дитячій поліклініці буде працювати паралельно для зручності міських пацієнтів. 

Зі слів Наталії Калмикової, начальниці Управління охорони здоров'я Чернівецької міської ради, діяльність сall-центру дозволить не втратити жодного телефонного дзвінка, а крім того забезпечить доступність вторинної спеціалізованої медичної допомоги маленьким пацієнтам з усієї Буковини.

Ми розуміємо, що в даних умовах медичні заклади починають конкурувати між собою і саме пацієнторієнтованість у цьому процесі стає одним з вагомих чинників. Адже доступність закладу є вагомим плюсом і ознакою того, що пацієнти оберуть саме цей заклад. А якщо є пацієнти, значить заклад фінансово стабільний і може розвиватися. Завдяки call-центру покращиться якість медичних послуг, а в умовах пандемії це створює додаткові переваги, - переконана посадовиця.

Додамо, що сall-центр працює з 8:00 до 20:00 год. Очільницею сall-центру стала лікар-педіатр, яка за необхідності також може надати телефонну консультацію.

Запис до лікаря через call-центр: що варто зробити

1. Зателефонувати до Сall-центру за одним із номерів телефону:

  • (099) 537 00 18
  • (067) 537 00 18

2. Узгодити із оператором дату, час та номер кабінету лікаря;

3. Прийти на консультацію у визначений час та отримати якісну медичну допомогу.

Читайте такожУ Чернівцях дитяча поліклініка матиме власний call-центр (ФОТО)

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#call-центр #міська дитяча поліклініка #Чернівці
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...