У Чернівецькому тролейбусному управлінні щомісячно проводять інструкції для водіїв автобусів та тролейбусів. Журналісти 0372.ua дізналися як це відбувається та хто проводить зустріч з водіями.
Водії мають можливість оновити свої знання та попрацювати над належним обслуговуванням пасажирів.
Ці інструктажі проводить начальник служби руху Богдан Валерійович Коломієць, який відповідає за контроль роботи водіїв та організацію руху транспорту.
Він інформує про правила перевезення пасажирів, нагадує про дотримання посадових інструкцій та розглядає практичні ситуації, які можуть виникати у водіїв.
Крім того, на цих зустрічах розглядаються зауваження та пропозиції від пасажирів.
Водії можуть висловити свої пропозиції щодо покращення роботи, обговорити проблеми, з якими вони стикаються, та поділитися досвідом з колегами.
Журналістам 0372.ua та водіям у інформаційному відділі КП "ЧТУ" проінформували про звернення, які надходять від пасажирів.
Зокрема роботу транспортних карток та донесення актуальної інформації до пасажирів. Представниці інформаційного відділу Анастасія Підгірна та Марина Скоматчук пояснили, що наразі через технічні проблеми неможливо заповнити через термінали ПриватБанку, каси та додаток Приват24. Однак, якщо у вас немає транспортної картки, її можна придбати в магазинах "Тайстра" та "Нива".
Також підняли питання щодо загублених речей у громадському транспорті.
Нагадаймо, вже раніше публікували інформацію про те, куди звертатися та як діяти в таких випадках. Якщо ви втратили щось у тролейбусі або автобусі, варто звернутись на гарячу лінію підприємства.
Що робити, якщо ви загубили щось у транспорті. Ось кілька простих кроків, щоб повернути свою річ:
- Підпишіться у Telegram комунального підприємства https://t.me/chtuinfo.
- Згадайте маршрут і номер транспорту, яким їхали. Далі зателефонуйте за номером: +380 50 43 42 989 (голосове меню, кнопка №4), і ми допоможемо вам повернути загублене.
Також надходили скарги з валідацією карток у транспорті. У таких випадках пасажирів закликають негайно повідомити про це на гарячу лінію ЧТУ, щоб усунути технічні несправності.
Окремо обговорили питання зупинок, де тролейбуси та автобуси іноді зупиняються далеко від бордюру. Цю особливу проблему відчувають маломобільні пасажири:
- Батьки з дитячими візочками;
- Люди старшого віку;
- Вагітні жінки;
- Діти до 7 років;
- Люди з інвалідністю;
- Люди, які користуються кріслом колісним.
У ЧТУ наголошують, що водіям необхідно зупинятися ближче до бордюру для зручності та безпеки посадки й висадки пасажирів, і це питання переходить на постійний контроль.
Пасажирів закликають повідомити про будь-які проблеми чи незручності, щоб підприємство могло оперативно реагувати.
Такий підхід до навчання та підвищення кваліфікації водіїв допоможе забезпечити безпеку та комфорт пасажирів у громадському транспорті Чернівців.
Читайте також: За деякими адресами у Чернівцях на добу відключать воду: де саме
Зручний формат новини у нашому Telegram
Ще більше цікавого та актуального контенту отримуйте в нашому Instagram
Слідкуйте за нашими оновленнями у Viber