Пересуватись містом на велосипеді - це і екологічно, і корисно для здоров'я, і модно. До того ж, в умовах заватажених автомобільних доріг, це ще й швидше. Однак, вільно їздити Чернівцями його мешканцям заважають певні проблеми.
Студент Ярослав Адамчук любить їздити швидко, однак розганятись не ризикує. Поганий стан дорожного покриття та застаріла схема їх побудови змушують зайвий раз притормозити, аби не травмуватись під час руху. Друга проблема - це порушення правил руху з боку самих велосипедистів, - наголошує Ярослав. Часом учасники велоруху бувають непередбачувані, а це досить небезпечно.
З цією думкою згоден викладач Ігор Наконечний. "Якщо ми хочемо щоб до велосипедистів ставилися як до повноцінних учасників дорожнього руху то маємо своїм прикладом показувати дотримання ПДР. Так от мене обурює, коли велосипедисти брутально порушують ПДР, зокрема, рухаючись по зустрічних смугах на двосторонніх дорогах, рухаючись "проти шерсті" по односторонніх дорогах (майже щодня спостерігаю це на вулицях Ватутіна, Лесі Українки, Б. Хмельницкього), проїжджаючи на червоне світло на світлофорах", - наголошує Ігор.
Ігор Курик щодня їздить у військомат, де зараз проходить службу. Часто пересувається на проїжджою частною, а тротуаром - так безпечніше. Однак і їх стан залишає бажати кращого. Тож, велодоріжки в місті не завадять.
З ним згоден громадський діяч Дмитро Міцевич. "Коли я їду дорогою - мене просять звернути на тротуар. Їду тротуаром - люди невдоволено поглядають, натякаючи, що я маю їхати по проїжджій частині. Куди мені дітись?", - дивується Дмитро.
Тож, роботи з розвитку велоруху у місті ще чимало. Нагадаємо, 31 травня та 1 червня у Чернівцях відбудеться велодень.