Топ експертів нашого міста - Енні

Новачок
Енні
Відгуки: 3
Коментарі : 0
Передплатників: 0
Підписатися
Сортувати по:
Відгук про " Пасажирські перевезення ТДВ "Денисівка""
вівторок, 4 червня 2019 р.
Просто жахливе ставлення і відношення до пасажирів.  Мала необережність їхати автобусом даного перевізника з Києва 02.06.19.(автобус СЕ 8842 ВК, який їхав за маршрутом Харків-Сучава). Не буду придиратися до самого водіння та не зрозумілих зупинок посеред траси, це ще можна зрозуміти. Але найгірше те, що зупившись близько 5 год. ранку на звичайній зупинці (не на автовокзалі) у м. Кам'янець-Подільський водії сказали, щоб усі пасажири вийшли, пояснивши, що далі поїдемо іншим автобусом.  Нас було 8 пасажирів.  Сонна, так як мене розбудили, я не одразу зрозуміла що сталося.  Десь за хвилин 15 під'їхав автобус сполученням Київ-Чернівці (номерний знак не запам'ятала, на лобовому склі напис "Гелік") і водії нашого автобусу стали домовлятися з своїми колегами про те, щоб забрати пасажирів. Вони погодилися, але відповідь мене вразила: "У нас місць немає, стоячи поїдуть". У обуренні я звернулася до водіїв із з'ясуванням причини пересадки і відповідь була геніальною: "Ми взяли замовлення звідси, нам в гараж і сказали так зробити! Ми ж не будемо їхати у Чернівці і там 8 год. чекати." На мої зауваження,  що я заплатила і чому маю їхати стоячи відповіли, що то всього 1,5 год.!!!! Ні вибачення,  ні спроби вирішити ситуацію по іншому не було. І це міжнародний рейс Харків-Сучава,  квиток з Києва до Чернівців коштував 410 грн.  Вбиває такий сервіс і байдужість оточення, бо окрім мене ніхто! з інших пасажирів жодного зауваження не зробив. Жалкую про те, що не зреагувала одразу  та не викликала поліцію. Настрій і самопочуття зіпсовані на цілий день. З таким відношенням до своїх обов'язків,  нам завжди буде винен хтось інший! Ще зрозуміла,  що для даного перевізника,  така рокировка є нормальною,  бо у іншому автобусі в салоні навіть є табуретки для таких "переселенців". Просто шикарний сервіс
Відгук про " Пасажирські перевезення ТДВ "Денисівка""
вівторок, 4 червня 2019 р.
Просто жахливе ставлення і відношення до пасажирів .  Мала необережність їхати автобусом даного перевізника з Києва 02.06.19.(автобус СЕ 8842 ВК, який їхав за маршрутом Харків-Сучава). Не буду придиратися до зовнішнього виглялу водіїв, до самого водіння та не зрозумілих зупинок посеред траси, це ще можна якось зрозуміти.  Але найгірше те, що зупившись близько 5 год. ранку на звичайній зупинці (не на автовокзалі) у м. Кам'янець-Подільський водії сказали, щоб усі пасажири вийшли, пояснивши, що далі поїдемо іншим автобусом.  Нас залишилося 8 пасажирів,  які їхали у напрямку Чернівців. Сонна, так як мене розбудили, я не одразу зрозуміла що сталося.  Десь за хвилин 15 під'їхав автобус сполученням Київ-Чернівці, теж перевізника "Денисівка" (номерний знак не запам'ятала, на лобовому склі напис "Гелік") і водії нашого автобусу стали домовлятися з своїми колегами про те, щоб ті забрали пасажирів. Вони погодилися, але відповідь мене вразила: "У нас місць немає, стоячи поїдуть". У обуренні я звернулася до водіїв із з'ясуванням причини пересадки і відповідь була геніальною: "Ми взяли замовлення звідси, з Кам'янця-Подільського, нам в гаражі сказали так зробити! Ми ж не будемо їхати у Чернівці і там 8 год. чекати." На мої зауваження,  що я заплатила і чому маю їхати стоячи відповіли, що то всього 1,5 год.!!!! Ні вибачення,  ні спроби вирішити ситуацію по іншому не було. І це міжнародний рейс Харків-Сучава,  квиток з Києва до Чернівців коштував 410 грн.  Вбиває такий сервіс і байдужість оточення, бо окрім мене ніхто! з інших пасажирів жодного зауваження не зробив. Жалкую про те, що не зреагувала одразу  та не викликала поліцію.  Настрій і самопочуття зіпсовані на цілий день. З таким відношенням до своїх обов'язків,  нам завжди буде винен хтось інший!  Ще зрозуміла,  що для даного перевізника,  така рокировка є нормальною,  бо у іншому автобусі в салоні навіть є табуретки для таких "переселенців". Просто "шикарний" сервіс. Хочеться хоча б елементарних вибачень від перевізника і пояснення ситуації, бо у мене логічного пояснення цьому немає. Як можна так безвідповідально відноситися до своєї роботи і до людей взагалі. Дійсно забуваємо, що відповідальність починається з кожного з нас.
Відгук про " Пасажирські перевезення ТДВ "Денисівка""
четвер, 6 червня 2019 р.
Просто жахливе ставлення і відношення до пасажирів. Мала необережність їхати автобусом даного перевізника з Києва 02.06.19.(автобус СЕ 8842 ВК, який їхав за маршрутом Харків-Сучава). Не буду придиратися до зовнішнього виглялу водіїв, до самого водіння та не зрозумілих зупинок посеред траси, це ще можна якось зрозуміти. Але найгірше те, що зупившись близько 5 год. ранку на звичайній зупинці (не на автовокзалі) у м. Кам'янець-Подільський водії сказали, щоб усі пасажири вийшли, пояснивши, що далі поїдемо іншим автобусом. Нас залишилося 8 пасажирів, які їхали у напрямку Чернівців. Сонна, так як мене розбудили, я не одразу зрозуміла що сталося. Десь за хвилин 15 під'їхав автобус сполученням Київ-Чернівці, теж перевізника "Денисівка" (номерний знак не запам'ятала, на лобовому склі напис "Гелік") і водії нашого автобусу стали домовлятися з своїми колегами про те, щоб ті забрали пасажирів. Вони погодилися, але відповідь мене вразила: "У нас місць немає, стоячи поїдуть". У обуренні я звернулася до водіїв із з'ясуванням причини пересадки і відповідь була геніальною: "Ми взяли замовлення звідси, з Кам'янця-Подільського, нам в гаражі сказали так зробити! Ми ж не будемо їхати у Чернівці і там 8 год. чекати." На мої зауваження, що я заплатила і чому маю їхати стоячи відповіли, що то всього 1,5 год.!!!! Ні вибачення, ні спроби вирішити ситуацію по іншому не було. І це міжнародний рейс Харків-Сучава, квиток з Києва до Чернівців коштував 410 грн. Вбиває такий сервіс і байдужість оточення, бо окрім мене ніхто! з інших пасажирів жодного зауваження не зробив. Жалкую про те, що не зреагувала одразу та не викликала поліцію. Настрій і самопочуття зіпсовані на цілий день. З таким відношенням до своїх обов'язків, нам завжди буде винен хтось інший! Ще зрозуміла, що для даного перевізника, така рокировка є нормальною, бо у іншому автобусі в салоні навіть є табуретки для таких "переселенців". Просто "шикарний" сервіс. Хочеться хоча б елементарних вибачень від перевізника і пояснення ситуації, бо у мене логічного пояснення цьому немає. Як можна так безвідповідально відноситися до своєї роботи і до людей взагалі. Дійсно забуваємо, що відповідальність починається з кожного з нас.