Захмарні платежі: українцям розповіли, що робити

У випадку, якщо українці отримали квитанції за теплопостачання з захмарними сумами або якщо постачальник надає послуги, не дотримуючись загальних вимог, вони мають право звернутися на урядову гарячу лінію.

Про це йдеться у повідомленні, яке опубліковане на урядовому порталі.

Українцям необхідно звертати увагу на формулу, за якою нараховується плата за теплопостачання. Вартість однієї одиниці тепла (1 гігакалорія) складається з декількох частин: вартість газу та електроенергії, ремонт міського обладнання, зарплати персоналу, витрати на інвестиції, поточні видатки. Інформація про загальну ціну гігакалорії та основні нормативи нарахування є публічною та повинні бути опубліковані на сайті вашого постачальника тепла. Нижче опублікований приклад квитанції.

Якщо ваш міський постачальник не може пояснити нарахувань На вашому рахунку за опалення, або надає неякісні послуги, вам необхідно зателефонувати за номером 15-45 та залишити скаргу.

Комісія обов’язково перевірить напрямок коштів, які комунальники повинні були виділити на ремонт або модернізацію мереж, на встановлення лічильників, Якщо ці гроші осіли в кишенях недобросовісних постачальників, то вони будуть обов’язково покарані.

Читайте також: Чернівецька область навчилась заміщувати газ альтернативним паливом