• Головна
  • Захмарні платежі: українцям розповіли, що робити
13:00, 17 грудня 2016 р.

Захмарні платежі: українцям розповіли, що робити

У випадку, якщо українці отримали квитанції за теплопостачання з захмарними сумами або якщо постачальник надає послуги, не дотримуючись загальних вимог, вони мають право звернутися на урядову гарячу лінію.

Про це йдеться у повідомленні, яке опубліковане на урядовому порталі.

Українцям необхідно звертати увагу на формулу, за якою нараховується плата за теплопостачання. Вартість однієї одиниці тепла (1 гігакалорія) складається з декількох частин: вартість газу та електроенергії, ремонт міського обладнання, зарплати персоналу, витрати на інвестиції, поточні видатки. Інформація про загальну ціну гігакалорії та основні нормативи нарахування є публічною та повинні бути опубліковані на сайті вашого постачальника тепла. Нижче опублікований приклад квитанції.

Захмарні платежі: українцям розповіли, що робити, фото-1

Якщо ваш міський постачальник не може пояснити нарахувань На вашому рахунку за опалення, або надає неякісні послуги, вам необхідно зателефонувати за номером 15-45 та залишити скаргу.

Комісія обов’язково перевірить напрямок коштів, які комунальники повинні були виділити на ремонт або модернізацію мереж, на встановлення лічильників, Якщо ці гроші осіли в кишенях недобросовісних постачальників, то вони будуть обов’язково покарані.

Читайте також: Чернівецька область навчилась заміщувати газ альтернативним паливом

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#опалювальнийсезон #тарифи
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...