Як реагувати, якщо «Дія» не генерує COVID-сертифікат

Ви отримали статус «Немає даних про вас» після запиту на створення документа. Якщо ви робили запит через мобільний застосунок «Дія», спробуйте повторити його через портал «Дія» — https://diia.gov.ua. Якщо і портал відповів, що «Немає даних про вас», зверніться до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення. Про це повідомляє МОЗ, пише 0372.ua.

Нагадуємо: В Україні понад 43% дорослого населення отримали хоча б одне COVID-щеплення

Отримуйте головні новини дня - Telegram або Viber

Попросіть перевірити персональні дані:

  • ПІБ українською та англійською мовами, як у паспортних документах.
  • РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, який раніше називався індивідуальний податковий номер — ІПН).
  • УНЗР — це унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити цифрову ідентифікацію людини.
  • Дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження.
  • Актуальний номер телефона, на якому можливо приймати і відсилати смс.

Якщо у вас є дитина віком до 18-ти років, то переконайтеся, що до її картки пацієнта внесені її, а не ваші, РНОКПП та УНЗР.

Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі або збігу із профілем іншої людини.

Рекомендовано звернутися до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, із запитом перевірити ваші персональні дані, які описані вище.

Якщо ви отримали 1 або 2 дози щеплення, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли. Рекомендовано оновити мобільний застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через портал «Дія» — https://diia.gov.ua/.

Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат, який би врахував виконану вами вакцинацію, не є можливим. МОЗ наразі працює над такою можливістю.

Вам потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом позначити внесені дані як помилкові і додати коректні дані повторно, без помилки. Без такої дії ви не зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат.

Звертайтесь до технічної підтримки порталу та додатку «Дія».

 Читайте також: Повністю імунізованих від коронавірусу буковинців - 208 тисяч

Підробляли ID-картки і документи про COVID-безпечність: на Буковині викрили шахрайську схему (ФОТО)