• Головна
  • «Укрзалізниця» запустила онлайн-сервіс прийому скарг
20:00, 6 грудня 2016 р.

«Укрзалізниця» запустила онлайн-сервіс прийому скарг

На офіційному ресурсі компанії кожен пасажир відтепер має змогу залишити зауваження щодо перевезень.

Про це інформує ТСН.            

Відтепер кожен українець матиме змогу поскаржитися на пасажирські послуги чи корупцію, залишивши своє зауваження на сайті компанії.

«Наші користувачі досить легко зможуть заповнити електронну форму: у головному меню потрібно буде вибрати тему, якої буде стосуватися звернення. Заявнику потрібно буде зазначити своє ім’я, електронну пошту, тему звернення та текст повідомлення.

Якщо пасажир бажає, аби його скаргу розглянули детально, то потрібно буде зазначити дату, місце, номер поїзду та вашого вагону, та інші подробиці, які допоможуть вирішити проблему», - йдеться у повідомленні.

Читайте також: У Чернівцях мікроавтобус збив жінку

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Укрзалізниця #скарги #онлайн-сервіс
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...