• Головна
  • Брудний та дірявий салон, недотримання графіку руху, хамське відношення водіїв, - чернівчани про місцевий транспорт
16:20, 14 лютого 2017 р.

Брудний та дірявий салон, недотримання графіку руху, хамське відношення водіїв, - чернівчани про місцевий транспорт

Чернівчанка висловилася про невідповідні послуги транспортного перевезення. 

Про це дівчина написала у Фейсбук, повідомляє 0372.ua.

Ось фото автобуса 13 маршруту, на якому я сьогодні їхала додому. Це довга історія, але зараз накипіло. Прочекавши 50 хв ( від 11:40 до 12:30!) на Дріжджзаводі я вже не відчувала пальців на ногах і ясно, що була не в гуморі. Зі мною ще стояли людей 15, серед яких половина -літні люди. Так ось, водій відкриває цим 15 людям лише передні двері , щоб всі оплатили. Люди почали скаржитись, на що він відповів, що висадить всіх, хто не задоволений. Мене особисто післали,квитка не дали . Далі ще краще. "КОЛИ ХОЧУ, ТОДІ ЇДУ" , "ВИ САМІ ЗАСРАЛИ САЛОН", "ВИ НЕ ПЛАТИТЕ НІКОЛИ", "ЗАРАЗ ВИЖЕНУ ТЕБЕ , ЯКЩО БУДЕШ ВОЗМУЩАТИСЬ!!! Я майже плачу від злості, що весь автобус кричав на нього, а він далі за своє(((
Для довідки: ТОВ "Денисівка1" - це перевізник маршруту номер 13 і 23, який курсує в Садгорі.
Жахливі умови перевезення : брудний та дірявий салон, недотримання графіку руху, інтервал близько години ! , та й до того ще нахабне і хамське відношення водіїв, котрим робиш зауваження.
Садгора гірше села в плані сполучення
Так ось, я дуже прошу всіх знайомих із Садгірського району не мовчати, а депутатів наших округів посприяти вирішенню проблеми!!!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#хамськеставлення #водії #маршрутки
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить

Коментарі

Оголошення
live comments feed...