16:20, 14 лютого 2017 р.
Брудний та дірявий салон, недотримання графіку руху, хамське відношення водіїв, - чернівчани про місцевий транспорт
Чернівчанка висловилася про невідповідні послуги транспортного перевезення.
Про це дівчина написала у Фейсбук, повідомляє 0372.ua.
Ось фото автобуса 13 маршруту, на якому я сьогодні їхала додому. Це довга історія, але зараз накипіло. Прочекавши 50 хв ( від 11:40 до 12:30!) на Дріжджзаводі я вже не відчувала пальців на ногах і ясно, що була не в гуморі. Зі мною ще стояли людей 15, серед яких половина -літні люди. Так ось, водій відкриває цим 15 людям лише передні двері , щоб всі оплатили. Люди почали скаржитись, на що він відповів, що висадить всіх, хто не задоволений. Мене особисто післали,квитка не дали . Далі ще краще. "КОЛИ ХОЧУ, ТОДІ ЇДУ" , "ВИ САМІ ЗАСРАЛИ САЛОН", "ВИ НЕ ПЛАТИТЕ НІКОЛИ", "ЗАРАЗ ВИЖЕНУ ТЕБЕ , ЯКЩО БУДЕШ ВОЗМУЩАТИСЬ!!! Я майже плачу від злості, що весь автобус кричав на нього, а він далі за своє(((
Для довідки: ТОВ "Денисівка1" - це перевізник маршруту номер 13 і 23, який курсує в Садгорі.
Жахливі умови перевезення : брудний та дірявий салон, недотримання графіку руху, інтервал близько години ! , та й до того ще нахабне і хамське відношення водіїв, котрим робиш зауваження.
Садгора гірше села в плані сполучення
Так ось, я дуже прошу всіх знайомих із Садгірського району не мовчати, а депутатів наших округів посприяти вирішенню проблеми!!!
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
14:45
Вчора
12:02
Вчора
10:18
Вчора
Волонтерки організовують благодійну акцію для діток загиблих військових - долучайтесь у Чернівцях
СТАТТІ
19:14
7 листопада
17:33
7 листопада
16:29
7 листопада
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
13:22, 28 жовтня
07:54, 7 листопада
12:30, 6 листопада
13:22, 28 жовтня
12:30, 6 листопада
live comments feed...
Коментарі