• Головна
  • Ми не подразнюємо слух чернівчан, ми дратуємо конкурентів, - директор "Вуличного радіо"
15:15, 21 березня 2017 р.

Ми не подразнюємо слух чернівчан, ми дратуємо конкурентів, - директор "Вуличного радіо"

Ми не подразнюємо слух чернівчан, ми дратуємо конкурентів, - директор "Вуличного радіо"

Днями у єдиній системі місцевих петицій з’явилось звернення із закликом до жителів Чернівців  відмовитися від звукових колонок, з яких вони щодня чують новини, чекаючи на громадський транспорт.

Про намагання позбавити людей найдоступнішого у місті ЗМІ висловився директор «Вуличного радіо» Олег Нитка, пише 0372.ua.

Автори петиції заявляють, що  начебто чернівчан «атакують шумовим забрудненням», звинувачуючи «Вуличне радіо» у навмисній шкоді здоров’ю людей. Такі твердження Олег Нитка вважає не обґрунтованими і придуманими спеціально. Оскільки встановленню ретрансляторів передували численні перевірки і якістю їхньої роботи задоволені жителі ще трьох обласних центрів західної України.

- Ми спокійно ставимось до таких ситуації, спроби заплямувати нашу репутацію за 6 років успішної роботи «Вуличного радіо» траплялись не одноразово. Найчастіше це стається тому, щобільшість надавачів подібних послуг не витримують конкуренції з нами. Ми працюємо відповідно до всіх дозвільних документів, швидко й оперативно усуваємо недоліки в нашій роботі. В ефірі радіо оголошують телефони за якими можна звернутись в разі збоїв звуку і якщо таке б сталось, служба технічної підтримки виїде на місце до 30 хвилин, приведе гучність в норму. Проте таких скарг від жителів Чернівець не надходило.

Ще однією причиною таких інформаційних атак, припускає Олег Нитка, є невисока вартість розміщення реклами на «Вуличному радіо».

- Ціна, яку ми пропонуємо рекламодавцям є найнижчою в Україні, копійка за секунду. А для Чернівецьких підприємців у нас ще діють знижки до 30% . Тоді як розміщення реклами на ФМ-станціях чи проводовому радіо вартує від 50 копійок до 4 гривень за секунду. Завдяки такій системі роботи з нами дуже важко конкурувати, тож нечесні медійники не витрачають часу на створення конкурентоздатного продукту, щоб гідно зайняти свою ланку, а різними способами намагаються усунути нас з ринку.

Також Олег Нитка пояснює: «Вуличне радіо» працює на громадських зупинках чотирьох обласних центрів України уже 6 років. Перед встановленням ретрансляторів компанія подає усі необхідні документи у міські ради і отримує відповідні дозволи. Вони оприлюднені на офіційних сайтах цих установ. В ефірі «Вуличного радіо» звучать не лише новини та реклама, засіб масової інформації не рідко виконує й соціальні проекти, до прикладу у 2014-ому саме завдяки оголошенням на зупинках громадського транспорту зібрано 50 000 доларів для лікування онкохворого хлопчика і врятовано його життя.

- Я припускаю, що активно поширюючи неправдиву інформацію про шкідливість наших ретрансляторів на багатьох Інтернет ресурсах, ця петиція набере необхідну кількість голосів для розгляду питання на виконкомі. Проте сподіваюсь, що представники міської влади об’єктивно вивчить це питання. Оскільки 250 підписів це лише 0,1 відсоток громадської думки жителів Чернівець. Маю надію, що «Вуличне радіо» й надалі матиме можливість залишатися якісним інформаційним майданчиком для слухачів і підприємці матимуть змогу рекламуватись не за штучно завищеними, а за адекватними цінами,- каже Олег Нитка.

Директор «Вуличного радіо» побоюються, що завдання цих неправдивих меседжів про шкоду звук для слуху людей чи впливу на артеріальний тиск – знищити «Вуличне радіо», аби на його місці з’явилось нове, яке працюватиме над формуванням «потрібної думки громади».

#"Вуличнерадіо"Чернівціефірпетиція
Оголошення
live comments feed...