10:30, 7 квітня 2017 р.
Аеропорт "Чернівці" може приймати сучасні літаки та обслуговувати пасажирів за новими технологіями
Цьогоріч Асоціація аеропортів України відзначає 25-річчя з початку існування.
За чверть століття намагалися зробити все, аби не лише відбудувати, а й розвивати українські летовища, каже Євген Трескунов, пише "ТВА".
- Є доступ до сучасних новин і планів у Європі, чим ми і ділимося з нашими регіональними малими аеропортами, тому що не всі можуть собі дозволити мати такий доступ до сьогодення європейських аеропортів, - зазначив Євген Трескунов, голова Комітету стратегічного розвитку та міжнародних відносин ААУЦА.
Тож намагаються європейський досвід адаптувати і в Україні. А для цього потрібне не лише фінансування, а й розробка стратегії реконструкції аеродромів.
- Проект має бути реконструкції аеродрому, має бути бачення, що ми хочемо тут мати на цьому аеродромі, які масштаби, під яку техніку ми маємо його планувати, - розповів Борис Морський, директор КП "Міжнародний аеропорт "Чернівці".
Адже у будь-який момент може з’явитися потенційний інвестор чи грантова програма. І якщо не знатимуть, скільки коштів потрібно і на що, не зможуть отримати фінансування.
- У нас є той необхідний мінімум, який нам потрібен, але для облаштування багажного відділення, у якому зараз виникла необхідність, потрібні конвеєрні навантажувачі. Тому що, коли буде через місяць літак більший за вантажопідйомністю, то вже 1,5 тонни вручну не покидаєш ні з літака, ні в літак, - пояснив Борис Морський, директор КП "Міжнародний аеропорт "Чернівці".
Без допомоги міської влади аеропорт не в змозі забезпечувати себе всім необхідним, каже Борис Морський. Але поступово, мовляв, все ж закуповують необхідну техніку. Відзначили позитивні зміни у роботі чернівецького аеропорту й учасники засідання правління Асоціації цивільної авіації України.
- Я дивлюсь на цю техніку, яка є. Сьогодні аеропорт "Чернівці" може обслуговувати уже сучасні літаки і за сучасними технологіями, пасажирів, - зауважив Петро Липовенко, президент Асоціації "Аеропорти України".
Щоправда, збільшити кількість рейсів з аеропорту "Чернівці" поки немає можливості. Залучити авіакомпанії можна лише знижками, які їм дати не можуть через борги комунального підприємства.
- Якщо ми відкриємо додаткові рейси і зможемо на себе заробляти, у нас перш за все - це повернення боргу. Є борг 4,3 мільйона Калинівському ринку, і тут виходить також замкнуте коло, - наголосив Борис Морський, директор КП "Міжнародний аеропорт "Чернівці".
Сподіваються, що розірвати замкнене коло допоможе влада - міська й обласна.
- Усі умови на сьогодні є, і ми говоримо про те, що тільки увага, тільки кошти. Сьогодні розглядається питання децентралізації. І я думаю, що на утримання аеродрому повинен бути і державний кошт, і з місцевого бюджету, - підкреслив Петро Липовенко, президент Асоціації "Аеропорти України".
Звернув увагу на розвиток авіагалузі минулого року й Уряд. Та затверджена Кабінетом Міністрів цільова програма поки не діє.
- Ми зверталися до Президента і до Кабміну, і в Раду нацбезпеки, які були ініціаторами і приймали цю програму. Поки конкретної відповіді, а що ж буде і коли воно почнеться, немає, - сказав Петро Липовенко, президент Асоціації "Аеропорти України".
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
17:00
Вчора
16:03
Вчора
15:48
Вчора
13:10
Вчора
12:01
Вчора
11:17
Вчора
ТОП новини
Спецтема
live comments feed...
Коментарі