14:26, 25 липня 2017 р.
Оператори ПАТ Чернівцігаз самі дзвонитимуть до своїх клієнтів
В «Особистому кабінеті» споживача природного газу працює послуга «Зателефонуйте мені», яка дозволяє клієнтам «Чернівцігаз» зекономити кошти. За її допомогою можна створити заявку у своєму кабінеті на сайті 104.ua та, вказавши контактний номер телефону, очікувати на дзвінок оператора Контакт-центру компанії.
Нова послуга дозволяє клієнту отримати консультацію від оператора Контакт-центру, не витрачаючи кошти на дзвінок та час на очікування відповіді оператора. При отриманні заявки на зворотний дзвінок вільний фахівець Контакт-центру в найкоротші терміни зв’язується з клієнтом. Наразі, цією послугою може скористатися кожен зареєстрований в «Особистому кабінеті» буковинець, яких вже налічується понад 40 тисяч. Про це повідомляють у прес-службі ПАТ «Чернівцігаз».
- Протягом двох років ми здійснюємо постійні зміни в підході до роботи з нашими клієнтами. Це й створення Контакт-центру - єдиного телефонного номеру для зв’язку з фахівцями компанії та відкриття онлайн-сервісу «Особистий кабінет», що дає цілодобовий доступ абонентам до даних особових рахунків. Послуга «Callback» стала ще одним із кроків до покращення якості наших послуг. Важливо й те, що завдяки цьому, наші клієнти не сплачують за послуги зв'язку, - зазначає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Чернівцігаз» Дмитро Мотовілін.
Для замовлення зворотного дзвінка, необхідно зайти в «Особистий кабінет» на сайті 104.ua та в нижній його частині натиснути кнопку «Зателефонуйте мені». Оператор Контакт-центру автоматично отримає заявку і зателефонує за номером, який буде вказаний клієнтом. Така функція особливо зручна для споживачів у пікові періоди звернень, коли перевантажені телефонні лінії.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
17:33
Вчора
16:29
Вчора
15:15
Вчора
14:22
Вчора
12:12
Вчора
11:41
Вчора
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
live comments feed...
Коментарі