• Головна
  • Село на Буковині отримало власний бренд для розвитку
14:02, 15 жовтня 2017 р.

Село на Буковині отримало власний бренд для розвитку

Село на Буковині отримало власний бренд для розвитку

Село Червона Діброва, що у Глибоцькому районі на Буковині, отримало власний бренд.

Населений пункт став переможцем всеукраїнського соціального проекту Brandville.

Фахівці проекту допомогли розробити унікальний логотип села, що допоможе йому приваблювати туристів.

«Ми хочемо зробити таку фішку – старенькі будиночки, яких у селі є багато, перетворити на екосадиби, куди можна приїхати, відірватися від асфальту, міської суєти і побути просто у тиші, наодинці із собо», – розповідає про плани староста Червоної Діброви Володимир Чоботарь , пише Промінь.

Село Червона Діброва налічує приблизно 700 жителів, воно знаходиться в 15 кілометрах від обласного центру міста Чернівці, на берегах невеликої річки Дереглуй. Входить до складу Глибоцької ОТГ.

Село Червона Діброва розташоване на горбистій місцевості, за територією воно досить велике і має багато вільних земель які вкриті лісами, а також пасовищами де ростуть різноманітні квіти, що робить село надзвичайно красивим та привабливим для туристів які часто його відвідують, саме через це його ще називають «Буковинською Швейцарією».

Гордістю села є знаменита не тільки по Україні а й за кордоном «Червонодібровська Січ». Засновниками якої є Валерій Чоботарь та Валерій Одайський. На теренах Січі проводяться спортивно-оздоровчі дитячі табори, тут є діюча Церква в якій проводиться Богослужіння і куди в будь який час можна прийти і просто побути на одинці з собою.

На території села є НВК де навчається близько сотні дітей. Червонодібровська НВК бере активну участь в спортивних заходах, та часто є лідером в різних видах спорту.

#село #бренд #Буковина
Оголошення
live comments feed...