12:27, 16 лютого 2018 р.
Чому чимало перевізників у Чернівцях не випустили транспорт на маршрути?
Не лише останній снігопад та чималі кучугури на дорогах та тротуарах здивували зранку 9 лютого чернівчан та гостей. Виявилося, що чимало перевізників не випустили транспорт на маршрути. І людям довелося або користуватися послугами таксі, або діставатися роботи пішки.
У міській раді це назвали саботажем, мовляв, вони скористалися нагодою, аби заговорити про підняття вартості проїзду. Натомість самі перевізники кажуть, що жодного страйку чи саботування не було – вони не виїхали на маршрути (деякі перевізники), оскільки підйоми, під’їзди до зупинок та окремі ділянки доріг не були розчищені. Тому вони не могли гарантувати безпеку пасажирів.
- Чекала на Соборній площі маршрутку - №9 – але майже за годину вона так і не приїхала. Довелося діставатися роботи на таксі, - каже Погляду чернівчанка Олена Володимирівна. – Викликати машину довго не могла. А так звана «кукурудза» хотіла 120 гривень до «Гравітону». Врешті, недалеко зупинилася машина служби таксі, я поїхала на роботу.
За словами жінки, дуже дивно та неприємно, що перевізники не повідомили, що не будуть виїздити на маршрут. Тоді б планувала день інакше – час виходу на роботу та транспорт.
У прес-службі Чернівецької міської ради повідомили, що 9 лютого частина перевізників не випустила транспортні засоби на маршрути та вимкнула прилади gps-моніторингу. «До 10.00 GPS-трекери були вимкнені на автобусах маршрутів №2, 3, 4, 6, 7, 9а, 15, 18, 20, 22, 23, 27, 29, 33, 36, 37, 38, 42. Станом на 9 годину частина маршруток із включеними gps-трекерами перебувала на дорогах міста в режимі «зупинка», як нерозпізнані, тобто не були прив’язані до жодного із маршрутів. Роботу трекерів та випуск машин на маршрути перевізники почали відновлювати після 09.30», йшлося в їхньому повідомленні.
Водночас вони спростовують, нібито дороги не були розчищені та це заважало руху транспорту. Мовляв, «за даними поліції та ДСНС, на дорогах міста, якими рухається громадський транспорт, проїзд забезпечено. На жодному тролейбусному маршруті через стан дороги рух не припинявся. Звернень до поліції, рятувальників, комунальних служб про неможливість проїзду маршрутами громадського транспорту від перевізників не надходило. КП «МіськШЕП», яке відповідає за утримання доріг, отримало лише два звернення про необхідність провести додаткове розчищення складних ділянок дороги на вул. Вижницькій (автобусний маршрут №3) та вул. Золочівській (автобусний маршрут №8), розворотного кільця на вул. Таджицькій (маршрут №42)».
Міський голова Олексій Каспрук наголосив, що ранкова ситуація свідчить про наявність змови окремих перевізників, які мають значну питому вагу на ринку цих послуг, і таким чином всупереч інтересам чернівчан намагаються чинити спротив зусиллям влади детінізувати сферу перевезень, підвищити їхню якість, встановити економічно обґрунтований тариф та забезпечити прозорий механізм відшкодування перевезень пільгових категорій громадян.
Натомість перевізники запевняють, що про жодну змову, страйк чи саботаж не йдеться. Просто окремі ділянки доріг були аварійно небезпечні. Тому це було небезпечно для самих пасажирів та автобусів.
- Наприклад, маршрути №11 та 12. Від вулиці Воробкевича донизу по Південно-Кільцевій проїхати було неможливо. Автобус з пасажирами – це 6 тонн ваги. Яким чином його зупинити? – каже перевізник, голова Асоціації перевізників Чернівців Микола Альбота. – Така сама ситуація. Якщо їхати догори. На світлофорі маршрутка зупиниться і не зможе навіть рушити. Така ж ситуація і на підйомі на вулиці Винниченка догори – до вулиці Руської. Там також неможливо було проїхати. Тому ми ухвалили рішення не випускати на маршрут, доки не підсиплять такі ділянки. Хоча до ЖКГ питань немає, машини чистили дороги, на рівних ділянках проблем взагалі не було. Особисто об’їхав чимало маршрутів, де автобуси взагалі не могли їхати. Деякі навіть злетіли з дороги. Водії чекали, склали акт, що їхати не могли, доки не розчистять під’їзди до зупинок (підйоми не дочистять та підсиплять). Уявіть, людина заходить до маршрутки через кучугури. Падає, ламає ногу і за це відповідає перевізник. Перевізник, за законом, сам має визначати стан дороги та вирішувати, чи може їхати, чи ні. Я маю відповідаю за безпеку пасажирів. А не мер.
За його словами, жодного страйку не було. Були об’єктивні причини, чому автобуси не могли виїхати на маршрут. І якщо перевізник не може гарантувати безпеку пасажирів, він не має права виїжджати на маршрут.
Окрім того, знову порушили питання щодо підняття вартості проїзду у маршрутках. Перевізники наполягають, що через подорожчання витрат, проїзд мав би коштувати 5 гривень, а міська влада не погоджується з цим. В результаті протистояння крайніми знову залишаються звичайні пасажири.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
17:05
Вчора
13:13
Вчора
11:13
Вчора
09:37
Вчора
18:33
6 грудня
17:34
6 грудня
15:24
6 грудня
Спецтема
Оголошення
live comments feed...
Коментарі