• Головна
  • ПриватБанк і Mastercard відновлять футбольний майданчик у Броварах у рамках соціальної ініціативи «Передай пас»
16:12, 18 квітня 2018 р.

ПриватБанк і Mastercard відновлять футбольний майданчик у Броварах у рамках соціальної ініціативи «Передай пас»

ПриватБанк і Mastercard відновлять футбольний майданчик у Броварах у рамках соціальної ініціативи «Передай пас»

У Києві відбувся офіційний старт кампанії Mastercard «Передай пас» за участю партнерів і легендарного футболіста Олександра Шовковського. За результатами жеребкування між учасниками ініціативи було розподілено майданчики для оновлення. ПриватБанк спільно з Mastercard відновить футбольний майданчик у Броварах за адресою вул. Шевченка, 21.

«Для ПриватБанку, який ще 10 років тому став ініціатором першої української освітньої програми для дітей «ЮніорБанк», можливість підтримати розвиток дитячого спорту, тим більше футболу, є пріоритетним напрямком, – зазначив директор Київського головного регіонального управління ПриватБанку Володимир Заворотній. – Ми підтримуємо відновлення футбольного майданчика в Броварах!»

Загалом у рамках проекту Mastercard разом із партнерами планує оновити 14 футбольних майданчиків у 12 містах України: Броварах, Дніпрі, Житомирі, Запоріжжі, Києві, Львові, Одесі, Рівному, Харкові, Черкасах, Чернівцях і Чернігові.

Ключовими факторами відбору майданчиків стали: розташування в густонаселеному районі міста, відкритий доступ для всіх охочих, а також рекомендації органів місцевої влади. Відновлення майданчиків включатиме заміну покриття на полі, установлення нової огорожі та спортивного обладнання.

«Кожен другий українець вбачає шлях до популяризації футболу в країні саме через відновлення спортивної інфраструктури, такими є висновки наших досліджень. Тому ми разом із партнерами зосереджуємо свої зусилля на відновленні майданчиків, що прослужать громаді не один рік і стануть місцем старту нових футбольних історій. Ми вдячні нашим партнерам, які підтримали ініціативу заради народження нових футбольних легенд», – зазначила Наталя Байдала, директор з маркетингу Mastercard в Україні.

Нещодавнє дослідження Mastercard також показало: більшість опитаних (84%) вважають, що оновлення дворових футбольних майданчиків позитивно вплине на мешканців. Крім того, 48% українців переконані, що футбол об’єднує друзів і допомагає зустрічатися з новими людьми. 43% українців вважають, що футбол – це спосіб відпочити і зняти стрес, а 17% – грають у футбол з дитинства.

#ПриватБанк #футбол #Шовковський #MasterCard #майданчик #спорт
Оголошення
live comments feed...