![](https://s.0372.ua/section/logo/upload/pers/43/logo.png?20240727)
22:00, 4 лютого 2019 р.
Абетка, яку має знати кожен маркетолог
![Абетка, яку має знати кожен маркетолог Абетка, яку має знати кожен маркетолог](/dist-assets/images/cap.jpg)
На вулиці ти бачиш чоловіка. Підходиш до нього і кажеш: «Я класно готую».
- Це прямий маркетинг.
Ти прийшла в музей з друзями і бачиш чоловіка. Один з твоїх друзів підходить до нього і каже: «Вона класно готує».
- Це реклама.
У ресторані ти бачиш чоловіка. Ти піднімаєшся і поправляєш плаття, підходиш до нього і наливаєш йому напій. Ти говориш: «Дозвольте», - і підходиш до нього ближче, щоб поправити йому краватку, і одночасно торкаєшся його руки, а потім кажеш: «До речі, а ще я класно готую».
- Це піар.
В університеті ти бачиш хлопця. Шляхом хитрих махінацій ти влаштовуєш брудну склоку між присутніми дівчатами, а сама залишаєшся осторонь. Коли все поб'ються, ти кажеш: «Підемо звідси! Дівчата не повинні битися, краще б навчилися готувати як я. »
- Це чорний піар.
У кафе ти бачиш чоловіка. Він підходить до тебе і каже: «Я чув, ти смачно готуєш».
- Це впізнаваний бренд.
Ти приходиш на захід, а там купа красивих дівчат. Ти поправляєш локони і кажеш: «Я вмію смачно готувати, і мені нічого за це не треба!»
- Це демпінг.
Ти приходиш в театр і кажеш: «Я вмію смачно пекти, і ти будеш третім, хто спробує мій торт», і дістаєш контейнер.
- Це мережевий маркетинг.
На захід ти взагалі не пішла, але все там тільки й говорять про те, як ти смачно вмієш готувати.
- Це розкручена торгова марка.
Ти прийшла в музей з друзями і бачиш чоловіка. Підходиш до нього і кажеш, що тебе звуть Світланка. Всі знають, як добре Світланка готує. При цьому Світланка знає, що ти видала себе за неї. За це Світланка отримує шоколадку.
- Це франчайзинг.
Ти прийшла в ресторан з подругами, і ви бачите ресторатора. Кожна з вас розповідає, як смачно вона готує і що вона за це хоче отримати.
- Це тендер.
Ти збираєшся на бал, а подруга вже там і поширює записки, в яких описано, як ти смачно вмієш готувати.
- Це поширення прес-релізу.
Ти приходиш на вечірку і говориш в мікрофон, що вмієш смачно запікати качку. Через пару днів всі гості з вечірки зустрічаються в диспансері.
- Це жертви недобросовісної реклами.
Ти приходиш на новорічну вечірку і говориш п'ятьом присутнім там хлопцям, що якщо кожен з них розповість п'ятьом своїм друзякам, що ти смачно готуєш, а ті, в свою чергу, ще п'ятьом і т. д., то ти їм приготуєш страви. Коли вже півкраїни мріє, спробувати твої страви, ти всіх динамиш і ховаєшся в невідомому напрямку.
- Це «МММ».
Ти приходиш в ресторан і заявляєш, що ти смачно готуєш. Але тому, хто пригостить швейцарським шоколадом і французьким шампанським, ти подаруєш "Наполеон". А тому, у кого є «Рядянське шампанське» і плитка «Альонки», - два "Наполеона" або, може, навіть два "Наполеона" плюс "Тірамісу".
- Це протекціонізм.
Ти приходиш на вечірку разом з Світланкою (ти класно печешь, вона круто смажить) ... Всім присутнім виставляється умова: ми разом ...
- Це стратегічне партнерство.
Ти береш у подруги міксер і продукти, обіцяючи віддати їй кожну другу шоколадку, яку заробиш за вечір ...
- Це акціонерне товариство.
Ти потвора, і тебе бачити ніхто не хоче ... Але тато проплачує банкет ... Натовп народу, і всі готові любити твої пончики ...
- Це державні субсидії.
Ти приходиш на вечірку, не танцюєш, не смієшся і просто плюєш на всіх, миєш руки в крюшон, спльовуєш на свічки, увіткнені в торт ... Всі навколо стежать за тобою з пожадливістю ...
- Це лідируюча позиція на ринку.
Ти вегетаріанка, але змушена ходити на дегустацію стейків ...
- Це політика компанії.
Всі давно знають, наскільки ти смачно готуєш ... І тут ти пускаєш чутку, що дивишся бокс ...
- Це захоплення нових ринків.
Ти приходиш в кафе, бачиш чоловіка і розповідаєш, як ти смачно готуєш і що тобі потрібні 2 чашки кави і 2 шоколадки. Ви йдете до тебе в ресторан, але ти говориш, що ти втомилася, і замість тебе готує твоя подруга. За це ти їй віддаєш одну чашку кави і одну шоколадку.
- Це аутсорсинг.
Ви приходите в університет, бачите студента, підходите до нього і говорите: «Поїхали до нас в пекарню, ми робимо кльові пончики». А він каже: «Я не можу, тому що не люблю солодке».
- Це неправильний вибір цільової групи.
Ти готуєш за шоколадки і кави, після чого передаєш зароблене подрузі, яка приносить все це добро до тебе додому, і ви в компанії з друзями п'єте каву і закушуєте ...
- Це відмивання капіталу.
Ти приходиш в театр, вся така красива, впевнена в собі і розумна... Ти знаєш, що плюс до всього ти відмінно готуєш... Ти готова абсолютно безкоштовно подарувати свої пончики будь-якому чоловіку... Але всіх чоловіків розхапали якісь дівиці і вимагають від них грошей.
- Це ринок.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
17:02
25 липня
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
16:00, 16 липня
16:01, 16 липня
16:04, 16 липня
18:56, 18 липня
18:56, 18 липня
live comments feed...
Коментарі