• Головна
  • Абетка, яку має знати кожен маркетолог
22:00, 4 лютого 2019 р.

Абетка, яку має знати кожен маркетолог

Абетка, яку має знати кожен маркетолог

На вулиці ти бачиш чоловіка. Підходиш до нього і кажеш: «Я класно готую».

- Це прямий маркетинг.

Ти прийшла в музей з друзями і бачиш чоловіка. Один з твоїх друзів підходить до нього і каже: «Вона класно готує».

- Це реклама.

У ресторані ти бачиш чоловіка. Ти піднімаєшся і поправляєш плаття, підходиш до нього і наливаєш йому напій. Ти говориш: «Дозвольте», - і підходиш до нього ближче, щоб поправити йому краватку, і одночасно торкаєшся його руки, а потім кажеш: «До речі, а ще я класно готую».

- Це піар.

В університеті ти бачиш хлопця. Шляхом хитрих махінацій ти влаштовуєш брудну склоку між присутніми дівчатами, а сама залишаєшся осторонь. Коли все поб'ються, ти кажеш: «Підемо звідси! Дівчата не повинні битися, краще б навчилися готувати як я. »

- Це чорний піар.

У кафе ти бачиш чоловіка. Він підходить до тебе і каже: «Я чув, ти смачно готуєш».

- Це впізнаваний бренд.

Ти приходиш на захід, а там купа красивих дівчат. Ти поправляєш локони і кажеш: «Я вмію смачно готувати, і мені нічого за це не треба!»

- Це демпінг.

Ти приходиш в театр і кажеш: «Я вмію смачно пекти, і ти будеш третім, хто спробує мій торт», і дістаєш контейнер.

- Це мережевий маркетинг.

На захід ти взагалі не пішла, але все там тільки й говорять про те, як ти смачно вмієш готувати.

- Це розкручена торгова марка.

Ти прийшла в музей з друзями і бачиш чоловіка. Підходиш до нього і кажеш, що тебе звуть Світланка. Всі знають, як добре Світланка готує. При цьому Світланка знає, що ти видала себе за неї. За це Світланка отримує шоколадку.

- Це франчайзинг.

Ти прийшла в ресторан з подругами, і ви бачите ресторатора. Кожна з вас розповідає, як смачно вона готує і що вона за це хоче отримати.

- Це тендер.

Ти збираєшся на бал, а подруга вже там і поширює записки, в яких описано, як ти смачно вмієш готувати.

- Це поширення прес-релізу.

Ти приходиш на вечірку і говориш в мікрофон, що вмієш смачно запікати качку. Через пару днів всі гості з вечірки зустрічаються в диспансері.

- Це жертви недобросовісної реклами.

Ти приходиш на новорічну вечірку і говориш п'ятьом присутнім там хлопцям, що якщо кожен з них розповість п'ятьом своїм друзякам, що ти смачно готуєш, а ті, в свою чергу, ще п'ятьом і т. д., то ти їм приготуєш страви. Коли вже півкраїни мріє, спробувати твої страви, ти всіх динамиш і ховаєшся в невідомому напрямку.

- Це «МММ».

Ти приходиш в ресторан і заявляєш, що ти смачно готуєш. Але тому, хто пригостить швейцарським шоколадом і французьким шампанським, ти подаруєш "Наполеон". А тому, у кого є «Рядянське шампанське» і плитка «Альонки», - два "Наполеона" або, може, навіть два "Наполеона" плюс "Тірамісу".

- Це протекціонізм.

Ти приходиш на вечірку разом з Світланкою (ти класно печешь, вона круто смажить) ... Всім присутнім виставляється умова: ми разом ...

- Це стратегічне партнерство.

Ти береш у подруги міксер і продукти, обіцяючи віддати їй кожну другу шоколадку, яку заробиш за вечір ...

- Це акціонерне товариство.

Ти потвора, і тебе бачити ніхто не хоче ... Але тато проплачує банкет ... Натовп народу, і всі готові любити твої пончики ...

- Це державні субсидії.

Ти приходиш на вечірку, не танцюєш, не смієшся і просто плюєш на всіх, миєш руки в крюшон, спльовуєш на свічки, увіткнені в торт ... Всі навколо стежать за тобою з пожадливістю ...

- Це лідируюча позиція на ринку.

Ти вегетаріанка, але змушена ходити на дегустацію стейків ...

- Це політика компанії.

Всі давно знають, наскільки ти смачно готуєш ... І тут ти пускаєш чутку, що дивишся бокс ...

- Це захоплення нових ринків.

Ти приходиш в кафе, бачиш чоловіка і розповідаєш, як ти смачно готуєш і що тобі потрібні 2 чашки кави і 2 шоколадки. Ви йдете до тебе в ресторан, але ти говориш, що ти втомилася, і замість тебе готує твоя подруга. За це ти їй віддаєш одну чашку кави і одну шоколадку.

- Це аутсорсинг.

Ви приходите в університет, бачите студента, підходите до нього і говорите: «Поїхали до нас в пекарню, ми робимо кльові пончики». А він каже: «Я не можу, тому що не люблю солодке».

- Це неправильний вибір цільової групи.

Ти готуєш за шоколадки і кави, після чого передаєш зароблене подрузі, яка приносить все це добро до тебе додому, і ви в компанії з друзями п'єте каву і закушуєте ...

- Це відмивання капіталу.

Ти приходиш в театр, вся така красива, впевнена в собі і розумна... Ти знаєш, що плюс до всього ти відмінно готуєш... Ти готова абсолютно безкоштовно подарувати свої пончики будь-якому чоловіку... Але всіх чоловіків розхапали якісь дівиці і вимагають від них грошей.

- Це ринок. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#маркетинг #реклама
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Коментарі

Оголошення
live comments feed...