• Головна
  • Персональний кабінет споживача на Буковині електроенергії розширив свою роботу
18:30, 30 травня 2019 р.

Персональний кабінет споживача на Буковині електроенергії розширив свою роботу

Персональний кабінет споживача на Буковині електроенергії розширив свою роботу

Звертаємо увагу буковинських споживачів електроенергії на те, що у роботі Персонального кабінету відбулися певні зміни.

У зв’язку із змінами у законодавстві про ринок електричної енергії, з першого січня 2019 року обленерго у Чернівецькій області розділилося на АТ "Чернівціобленерго" – оператора систем розподілу та ТОВ "Чернівецька обласна енергопостачальна компанія" – постачальника універсальної послуги.

Відтак, для детального та повного інформування побутових споживачів про обсяги споживання електроенергії, покази лічильника, рівень нарахувань та розрахунків за спожите, Персональний кабінет розширив свою роботу.

Що змінилося?

Працюють одночасно два Персональні кабінети доступні з сайтів обох новостворених енергокомпаній.

Тобто:

- щоб передати покази електролічильника, бачити обсяг споживання у власному домогосподарстві (використані кіловат-години упродовж календарного місяця та за попередній період), споживач може скористатися онлайн-послугою Мій кабінет (персональний кабінет споживача) з офіційного сайту АТ «Чернівціобленерго» – http://oblenergo.cv.ua/

- щоб ознайомитися з нарахуваннями та рівнем оплати за спожите (скільки коштів потрібно оплатити, чи є переплата, борги або нараховані субсидії/пільги), споживач може скористатися онлайн-послугою Кабінет споживача з сайту ТОВ «ЧОЕК» – http://ek.cv.ua/

Зверніть увагу, що особисті логіни і паролі споживача для входу в персональний кабінет споживача є однаковими для обох сайтів: як при вході у Мій кабінет через сайт АТ "Чернівціобленерго", так й у Кабінет споживача через сайт ТОВ "ЧОЕК".

Як це працює?

Завдяки сервісу Мій кабінет на сайті АТ "Чернівціобленерго" – http://oblenergo.cv.ua/ споживач може передати показники електролічильників з 01 по 04 (включно) число місяця. Це дозволить об’єктивно обліковувати та контролювати споживання електроенергії у попередньому календарному місяці, проводити коректні розрахунки за спожите саме за показниками наданих побутовими споживачами та відображати їх в рахунках.

Якщо покази електролічильника будуть зафіксовані контролером або споживачем в інші дні місяця, то саме ці дані будуть вважатися вихідними для визначення показів лічильника на перше число календарного місяця (шляхом додавання (віднімання) обсягів споживання, розрахованого за середнім рівнем споживання у конкретному домогосподарстві (пункт 6.3 Кодексу комерційного обліку).

Після 05 числа кожного місяця (по завершенню періоду прийому показів лічильника) споживач має змогу ознайомитися із нарахуваннями за спожиті кіловат-години, субсидії\пільги, наявну переплату чи борги у сервісі Кабінет споживача на сайті ТОВ «ЧОЕК» – http://ek.cv.ua/

Також на цьому онлайн-сервісі є можливість після 05 числа переглянути та роздрукувати рахунки за електроенергію.

Кілька деталей

Починаючи з першого січня 2019 року оператор систем розподілу (АТ "Чернівціобленерго") перестав проводити нарахування за спожиту електроенергію. Тому у сервісі Мій кабінет (персональний кабінет споживача) АТ "Чернівціобленерго" відображає суми нарахувань тільки до 01.01.2019 та платежі, проведені за рахунки виставлені до кінця минулого року. Також сервіс Мій кабінет сайту АТ "Чернівціобленерго" дає можливість друку та перегляду рахунків за електроенергію, виставлених за періоди до першого січня 2019 року.

Водночас, Кабінет споживача ТОВ "ЧОЕК" відображає суми нарахувань, виставленні рахунки за спожиту електроенергію у нинішньому році та поточні платежі починаючи з першого січня 2019 року. Також сервіс дає можливість друку та перегляду рахунків за електроенергію виставлених за увесь період з початку 2019 року.

Важливо знати

Кожного місяця з 01 по 04 (включно) число споживачам потрібно передати покази лічильників. Це можна зробити кількома способами:

- через сервіс Мій кабінет (на сайті http://oblenergo.cv.ua/);

- надіславши смс-повідомлення на номер 20300 (деталі на сайті http://oblenergo.cv.ua/);

- за номером телефону Call-центру АТ «Чернівціобленерго» – (0372) 58-49-80 цілодобово без вихідних;

- у Чернівцях – (0372) 58-34-00 упродовж робочого дня, повідомляє прес-служба АТ "Чернівціобленерго".

Читайте також: у Чернівцях п'яний водій зніс дорожній знак.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#особистий кабінет #електроенергія #користувачі #Буковина
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...