Борги, крадіжки, ремонт ліній: через що відключатимуть буковинців від електрики

Фото ілюстративне, Катерина Шварц
Фото ілюстративне

Чернівціобленерго має повноваження відключити користувача від споживання електроенергії у декількох випадках. Йдеться не тільки про борги споживачів, які виникли перед енергопостачальною компанією. 

Про це буковинців повідомляє пресслужба АТ "Чернівціобленерго".

Причиною відключень можуть стати такі порушення: крадіжка електроенергії, втручання у роботу лічильників, приєднання до електромережі поза обліком. Тимчасово припинити електрозабезпечення користувачів підприємство може на час планових ремонтних робіт електромереж та при аварійних ситуаціях.

Причини, через які енергокомпанія може відключити споживача:

1. Заборгованість

За несплату спожитих послуг, електропостачання може бути припинене.

Нагадаємо: відповідно до Правил роздрібного ринку, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року, непобутовий користувач зобов’язаний заплатити за спожиту електроенергію у попередньому календарному місяці впродовж 5 робочих днів з дня отримання рахунка; а побутовий споживач – упродовж 10 робочих днів з дня отримання рахунка.

Отже, згідно зі зверненням енергопостачальної компанії ТОВ «ЧОЕК», оператор систем розподілу змушений виконати вимогу енергопостачальника про припинення електропостачання боржникам. Споживач отримує попередження про відключення і має ще 10 робочих днів для того, щоб оплатити заборгованість.

Просимо звернути увагу, що підключення до мережі відбувається упродовж 3 робочих днів у разі повного погашення заборгованостей. Споживач має надати компанії чек про оплату, а також оплатити послугу підключення, згідно із встановленим тарифом. 

2. Недопуск працівників компанії до приладів обліку

Споживачі не мають права перешкоджати контролерам фіксувати покази індивідуального електролічильника. За перешкоджання працівникам Товариства, а саме недопущення до електроустановок споживача, пристроїв релейного захисту, автоматики і зв’язку, які забезпечують регулювання навантаження в енергосистемі, та/або розрахункових засобів комерційного обліку електричної енергії, що розташовані на території споживача, Товариство має право повністю або частково обмежити постачання електричної енергії споживачу через 5 робочих днів після отримання попередження про відключення.

3. Порушення правил користування ел/енергією

У разі виявлення факту втручання в роботу вузлів обліку, засобів вимірювальної техніки (лічильників), споживання електроенергії поза обліком, самовільного підключення або інших ознак розкрадання електричної енергії, підприємство має право без попередження відключити споживача після складання акту про порушення. В такому разі відновлення електропостачання відбувається після відшкодування споживачем завданих збитків та оплати обсягів неврахованої електроенергії.

4. Планові та аварійні відключення

Для забезпечення безперебійного електропостачання енергокомпанія виконує роботи по капітальному та поточному ремонту електрообладнання. Виконання цих робіт неможливе без знеструмлення електрообладнання та мереж. Перелік планових відключень розміщений на сайті http://oblenergo.cv.ua у рубриці Відключення.

У разі виникнення аварійних ситуацій в електроустановках оператора системи розподілу електроживлення споживача тимчасово може бути припинено.

Читайте також: буковинські поліцейські провели робочу зустріч з представниками ОБСЄ.

обленерго електроенергія постачання споживачів електроенергією відключення від електрики
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі