17:29, 2 квітня 2020 р.
Чернівецький ЦНАП відновив роботу - які послуги доступні
Центр надання адміністративних послуг Чернівецької міської ради з 2 квітня 2020 року розпочинає прийом документів для надання адміністративних послуг, які передбачають обов’язкову присутність особи.
Про це повідомили на сайті Чернівецької міської ради.
Серед таких послуг:
- Оформлення та видача паспорта громадянина України, особам по досягненню 14-річного віку (вперше).
- Реєстрація місця проживання.
- Зняття з реєстрації місця проживання.
При наданні вищезазначених адміністративних послуг, в період дії карантину, необхідно дотримуватися такого порядку:
1. Заявник телефонує до ЦНАПу за оприлюдненими номерами телефонів. В телефонному режимі працівником ЦНАПу надається консультація та роз’яснення щодо переліку необхідних документів для надання відповідної адміністративної послуги, а також призначається місце (номер вікна), дата та час подачі узгодженого пакету документів.
2. У зазначену дату і час заявником особисто, або через уповноваженого представника, подаються узгоджені документи у визначене вікно.
3. Працівниками ЦНАПу ведеться реєстраційний облік засобами програмного забезпечення, в якому зазначається ПІП особи, перелік поданих нею документів, а також дата та час подачі документів.
4. Про дату, час та місце (номер вікна) отримання адміністративної послуги заявник повідомляється працівниками ЦНАПу смс-повідомленнями або телефоном.
5. Надання адміністративних послуг можливе тільки тим відвідувачам, які прийшли в захисній масці та гумових рукавичках. Заборонено прийом заявників з явними ознаками ГРВІ.
6. Інші адміністративні послуги надаються шляхом направлення пакету документів поштою чи в електронному вигляді на адреси:doz.econom@gmail.com., admincnap@ukr.net.
Можливість отримати консультації та записатися на подачу документів за телефонами:
- для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питаньдержавної реєстрації речових прав на нерухоме майно:
50-90-72
50-90-73
50-90-74
-для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питаньдержавної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців:
50-90-75
50-90-76
50-90-77
-для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питань міграційної служби:
57-18-75
-для отримання необхідної інформації та консультації щодо інших адміністративних послуг і документів дозвільного характеру, в тому числі реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання:
50-90-92
50-90-84
50-90-82
50-90-81
50-90-77
50-90-76
-для отримання необхідної інформації та консультації щодо громадських об”єднань:
58-52-19.
Для мешканців Садгірського району для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг і документів дозвільного характерупропонуємо звертатися за телефоном 56-05-40.
Для мешканців Першотравневого району для отримання необхідної інформації та консультації щодореєстрації/зняття з реєстрації місця проживання - 58-44-45.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що буковинка Аліна Гросу чекає на первістка. Прочитати про це можна ТУТ.
Стали свідком надзвичайної події? - пишіть її нам!
Завантажуйте наш мобільний додаток для App Store або Google Play, а також слідкуйте за життям міста у соціальних мережах - Facebook, Instagram та Telegram.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
18:03
Вчора
17:35
Вчора
14:09
Вчора
13:14
Вчора
13:00
Вчора
12:07
Вчора
11:12
Вчора
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
12:09, 27 листопада
14:55, 28 листопада
32
08:45, 27 листопада
live comments feed...
Коментарі