Реклама
18:09, 11 квітня 2020 р.

Гібридна Toyota Succeed

Реклама

23 роки тому, в 1997 році, з'явився на світ перший Пріус, і до сих пір на слуху його знаменита рекламна фраза «встиг до 21-го століття». В одну машину вставити бензиновий двигун і електромотор? Вони ж взагалі працюють за різним принципом! - так відгукувалися в той час деякі інженери компаній-конкурентів.

Лінійка гібридної модифікації Тойота Саксід представлена на сайті toyota.com.uaчотирма комплектаціями, що і модель з двигуном внутрішнього згоряння. Інакше кажучи, аналогічну комплектацію можна вибрати і в бензинової, і в гібридної версії. Хто б міг в той час уявити, що згодом гібриди стануть найбільш затребуваною технологією автомобільного світу, про що сьогодні де-факто говорить їх масове застосування не тільки для значного числа автомобілів серійного виробництва, але і для вершини автоспорту - болідів Формули 1.

Незалежно від кольору кузова - інтер'єр у всіх комплектаціях чорний

Відправною точкою для розробки Пріуса була задача «реалізації максимальної паливної економічності» - суть цієї технології в тому, щоб електродвигун міг підтримувати основний двигун в складних для нього ситуаціях.

У комплектації TX пластикові ковпаки колісних дисків поставляються як базовий варіант. Штамповані диски пофарбовані в чорний колір. Протестований автомобіль був укомплектований шинами Dunlop SP175L розміром 155/80R14.

Цілком логічний і зрозумілий той факт, що такій технології було уготовано швидке і широке впровадження. Однак, як не парадоксально, саме в клас комерційних автомобілів гібридні системи ніяк не могли пробити собі дорогу. І те, що випуск гібридів так довго відкладався саме у Пробокс/Саксідов - японських представників «робочих конячок», - можна сказати, було до останнього часу одним з «семи чудес автомобільного світу». Але ось нарешті і у цих двох вантажопасажирських моделей в лінійці з'явилися гібридні варіанти.

За зовнішнім виглядом різницю не зрозуміти

Насамперед треба сказати, що настільки довгоочікувані гібридні варіанти Пробокс/Саксіда не так просто відрізнити від звичайних моделей за зовнішнім виглядом. В наш час, коли гібриди втратили властивий їм колись «особливий статус» і перетворилися в «звичайні машини», немає нічого дивного в тому. Хоча Пробокс/Саксід і дочекалися впровадження гібридної технології, їх зовнішній дизайн залишився «просто звичайним».

Колись Тойота Пріус, що стала гібридною моделлю масового виробництва, отримала право на власний дизайн: злегка зеленувата оптика головного світла і прозорі задні блок-фари.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...