Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!

Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!, Алина Рудакова

Привертає, дарує емоції, перенаправляє до джерела - все це про сучасну зовнішню рекламу та її технології. Хочете знати, як може «спрацювати» ваша реклама на просторах України та хто здатний професійно втілити ваші ідеї в життя? Виділіть декілька хвилин на цю статтю, щоб знати тенденції, працювати з лідерами і бути в тренді цілий рік.

Артем Бургасов,

директор компанії Outdoor.ua: "Важливо знати тенденції ринку".

Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!, фото-1
Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!, фото-1

За даними вітчизняних і зарубіжних дослідників, в останні роки обсяг зовнішньої реклами виріс на 4,5%, тоді як витрати на рекламу по телебаченню, радіо та в друкованих медіа йде на спад. Більш того, статисти компанії IPG Mediabrands впевнені, що в найближчі роки близько 70 країн світу буде витрачати на «наружку» на 6,5% більше.

Протягом найближчих чотири роки (2020-2023 рр.) Дохід ринку зовнішньої реклами буде збільшуватися в середньому на 2,8% на рік. В цей час загальні витрати брендів на традиційні нецифрові медіа будуть знижуватися на 1,7% в рік.

Як вказують експерти, однією з причин зростання зовнішньої реклами є її здатність забезпечити розміщення бренду в «безпечному» оточенні, в той час як цифрові медіа можуть публікувати оголошення рекламодавців в неналежному контенті. Подальшому розвитку сегмента буде сприяти й збільшення кількості цифрових щитів. З 2019 по 2023 р. витрати брендів на цифрову зовнішню рекламу будуть рости в середньому на 12% в рік.

Таким чином, зовнішня реклама - це найзатребуваніша і найефективніша реклама. Сьогодні це останній рекламний формат, який споживачі не можуть пропустити або заблокувати. І він досі може дотягнутися до молодих активних городян.

Ефективну добірку адресної програми й планування можете здійснити прямо зараз перейшовши за цим посиланням outdoor.adv.vg або зателефонувавши +38 (050) 322-32-04.

Павлов Владислав,

засновник і власник компанії: "Працювати з кращими це важливо!"

  • Компанія Outdoor.ua - це національний оператор зовнішньої реклами України.
  • Компанія Outdoor.ua - це 500 рекламних площин по Запорізькій області.
  • Компанія Outdoor.ua - це 20 років розвитку, 25 співробітників, довгострокове співробітництво з підрядниками і партнерами в різних містах.

Я назву просто 5 причин, чому клієнт обирає оператора зовнішньої реклами Outdoor.ua:

1. Структура компанії забезпечує професійне вирішення завдань, як рекламних агентств, так і прямих клієнтів.

2. Тут працюють експерти з багаторічним успішним досвідом в сфері зовнішньої реклами.

3. Рекламна кампанія планується з розрахунком ефективності та охоплення аудиторії.

4. Пропонуються стандартні і нестандартні вуличні рекламоносії, на транспорті і всередині будівель.

5. Тут цінують Ваш час і завжди знаходяться на зв'язку онлайн. Для зручності клієнтів, процеси покупки носіїв зовнішньої реклами та звіти автоматизовані.

Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!, фото-2 Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!, фото-3 Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!, фото-4 Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!, фото-5 Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!, фото-6 Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!, фото-7 Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!, фото-8

Сьогодні компанія Outdoor.ua впевнено входить на рекламний ринок Запорізької області.

Сергій Недоступ,

ТОП менеджер відділу оренди рекламних комунікацій компанії.

Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!, фото-9
Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!, фото-9

"Парк рекламних конструкцій компанії представлений сьогодні так":

Сітілайти - рекламні конструкції із внутрішнім підсвічуванням. Двосторонній або односторонній бокс габаритними розмірами (1,2 х 1,8 м) може кріпитися як до стіни, так і до будь-якої витримує його вага конструкції, що дозволяє розміщувати його на будь-якій потрібній вам території.

Даний вид зовнішньої реклами є одним з найпростіших в установці і не вимагає значних витрат на виробництво. До того ж це відмінний спосіб розміщення реклами з цілодобовим графіком роботи.

Зупинкові комплекси - це конструкції, призначені для очікування громадського транспорту. На відміну від звичайних, зупинкові комплекси компанії Outdoor.ua відрізняються сучасним дизайном і відмінною якістю. До того ж вони мають високу економічною ефективністю у зв'язку зі зручним місцем розташування в зонах великої концентрації потенційних клієнтів. Тут передбачені рекламні поля для розміщення комерційної інформації. Компанія забезпечує регулярне технічне обслуговування конструкцій.

Бігборди - інформаційні рекламні щити, які розміщуються уздовж доріг і магістралей масового користування. Їх основне завдання - привертати увагу водіїв і пасажирів проїжджаючого автомобіля. В даному випадку жителів приваблює яскравість і креативність реклами. Рекламодавці відзначають наступні плюси:

- універсальний формат для проведення будь-яких типів рекламних кампаній;

- розташування рекламної інформації в місці знаходження цільової аудиторії;

- можливість проведення міських рекламних кампаній;

- ефективний вплив на транспортні й пішохідні потоки;

- можливість використання щита в якості покажчика.

Євген Козлюк,

Спеціаліст відділу оренди компанії Outdoor.ua.

Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!, фото-10
Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!, фото-10

Холдери - банери на опорах вуличного освітлення. Це легка і відносно недорога рекламна конструкція, що закріплюється на опорах ліній електропередач. За рахунок частого повторення реклама за допомогою холдерів має накопичувальний ефект. А реклама, що часто зустрічається гарантовано буде помічена навіть в умовах завантаженості дороги іншою «наружкою».

Холдери можна використовувати як в якості навігації до точок продажів, так і для іміджевої реклами. Можливо також застосування сітловідбивальної плівки, що в свою чергу забезпечить читаність реклами в темний час доби.

Автоборди - двосторонні рекламні щити, закріплені на спеціальному автопричепі. Автоборд рухається за легковим автомобілем за тими маршрутами, які визначаєте Ви. Реклама розміщується на обох площинах, абсолютно ідентичних між собою.

Переваги такого виду реклами:

- вибір місця і часу експонування реклами регламентується замовником через узгодження маршрутів (за затвердженою схемою стоянок);

- оренда автоборда, починаючи від одного дня в різних районах міста. Час теж може бути змінено за Вашим бажанням;

- можливість розміщувати рекламне зображення на банері або папері;

- привернення уваги постійним рухом і попаданням в поле зору аудиторії;

- партнерська програма для торгових центрів і мереж;

- фотозвіт може бути надано про кожну годину роботи автоборда.

Більш того, розмір автоборда можна порівняти з бігбордом, а розміщується він на рівні очей пішоходів і водіїв.

Піллари - рекламні конструкції з трьома площинами, які дозволяють охопити всю пішу цільову аудиторію.

Це зручний формат для:

- проведення рекламних кампаній та анонсів;

- розташування рекламної інформації в місці знаходження цільової аудиторії;

- використання в якості покажчика.

Навігатори - покажчики, які можна використовувати як в якості навігації до точок продажів, так і для іміджевої реклами. Встановлюються на вулицях міста, щоб направити людей в потрібному вам руслі. Мережа навігаторів розміщена по всьому місту для того, щоб ви не залишилися непоміченими. При цьому ви понесете мінімальні витрати на дешеве розміщення і друк рекламного матеріалу. Безумовний плюс навігаторів в простому сервісі, частоті, необмеженому терміні розміщення реклами та, як результат, в обхваті цільової аудиторії.

Домери - проєкт, який об'єднує інформаційні конструкції на під'їздах житлових будинків в єдину інформаційну площадку.

Переваги даних площин:

- централізоване розміщення;

- захисне скло;

- власний відділ внутрішнього контролю;

- швидке розміщення рекламного матеріалу з 100% фотозвітом.

Завдяки рекламі на домерах, ви отримуєте щоденний контакт зі своєю цільовою аудиторією. Регулярно бачачи ваше оголошення, мешканці постійно згадують про вас і сприймають вашу інформацію особисто, як персональну пропозицію.

Ольга Нещеткіна,

фахівець відділу оренди компанії Outdoor.ua, баінгова група.

Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!, фото-11
Оператор зовнішньої реклами Outdoor.ua - створюємо нові враження!, фото-11

Компанія Outdoor.ua запрошує в свою мережу нових клієнтів і партнерів. Обіцяємо ефективну співпрацю, комфортну ціну, висококласне обслуговування і приємні бонуси.

outdoor.adv.vg

+38 (050) 322-32-04 

Outdoor.ua зовнішня реклама
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі

Коронавірус
Станом на ранок 25 жовтня в Україні підтвердилось 343 498 випадків коронавірусної інфекції. За минулу добу підтвердились 6088 випадків. Про це свідчать дані РНБО, пише 0372.ua. Нагадуємо, раніше ми писали: В Італії відбулися протести проти посилення карантину (ФОТО) З початку пандемії в Україні коронавірусів офіційно захворіли 343 498 осіб. При цьому 141 508 осіб вже одужали, в тому числі 1753 - за вчора. Від COVID-19 померли 6391 осіб (+102). Активними хв...
Коронавірус
Міський голова Києва Віталій Кличко 24 жовтня отримав позитивний результат тесту на Covid-19.Про це він повідомляє на своїй сторінці у фейсбуці, пише 0372.ua. Нагадуємо, раніше ми писали: В Італії відбулися протести проти посилення карантину (ФОТО) "Регулярно бував і в інфекційних відділеннях, де лікують хворих на COVID-19. Намагався берегтися. Враховуючи специфіку роботи,  регулярно робив тести. Сьогоднішній, на жаль, - невтішний". Мер столиці додав, що п...
Коронавірус
Сьогодні, 24 жовтня, у Чернівецькій області зафіксували 289 нових випадків інфікування COVID-19. Про це повідомляє голова Чернівецької ОДА, Сергій Осачук, пише 0372.ua. Нагадуємо, раніше ми писали: Чернівецька народна творчість: переддень тиші в одному віршику Чернівецький обласний лабораторний центр дослідив 658 зразків аналізів. Водночас 75  буковинців сьогодні одужали від коронавірусу. Всього на Буковині зафіксували 19 405 випадків інфікування коронавір...
Релаксні новини
25 жовтня в церкві шанують пам'ять мучеників Прова, Тараха і Андроніка, пише 0372.ua. За переказами, мученики постраждали за Христа у 304 році в місті Тарсі Киликійському. На пропозицію язичників принести жертву ідолам святий Тарах відповів, що він приносить жертву Єдиному, Істинному Богу в чистому серці. Зважаючи на твердість святих в сповіданні істинної віри, проконсул піддав їх тортурам. В Україні сьогодні відзначають День автомобіліста, Міжнародний ден...
Зимовий час
Щорічне переведення годинників на літній та зимовий час регламентується постановою уряду №509 "Про порядок обчислення часу на території України" від 13 травня 1996 року. Так, перехід саме на зимовий час відбувається в останню неділю жовтня. Про це пише 0372.ua. Нагадуємо, раніше ми писали: Чернівецька народна творчість: переддень тиші в одному віршику Тож, у ніч з суботи, 24 жовтня, на неділю, 25 жовтня, вся Україна переведе годинники на зимовий час. Стріл...
Місцеві вибори
Вчора, 23 жовтня, на телеканалі "Чернівці" мали б відбутися дебати за участю трьох кандидатів у мери Чернівців: Романа Клічука, Олексія Каспрука та Віталія Михайлішина. Як відомо,на них був присутній лиш один кандидат - Роман Клічук. Проте цього не зміг ніхто побачити. Коли транслювалася передача, на телеканалі стався збій,  у чернівчан перестало працювали аналогове ТБ. Так що ж це було: випадковість, чи, можливо,  чиясь продумана тактика? Журналісти 0372....
Місцеві вибори
Сьогодні, як відомо, заборонена будь-яка передвиборна агітація. Тому, це дало можливість чернівчанам нарешті відпочити від надмірного "інформаційного шуму", який тривав впродовж двох тижнів. Але вчорашні провокації сколихнули місто, їх просто не можливо було не помітити. Проте це не дивує, адже завтра вирішується доля кожного з кандидатів. Перспектива не потрапити до влади і втратити доступ до місцевого бюджету на наступні 5 років  просто страшить окремих...
Місцеві вибори
Сьогодні, в переддень виборів, чернівецькими пабліками розлетівся іронічний  віршик анонімного автора, який вже встиг стати заразним.В ньому - коротко про ситуацію з виборами мера в нашому місті. Читайте також: У "день тиші" поліція Буковини зафіксувала близько двадцяти порушень "Якщо не діяти тут і зараз, рятувати не буде кому і кого": у Чернівцях провели Громадський форум
Новини світу
У Неаполі (Кампанія, Італія) вночі спалахнули протести після того, як регіон посилив карантин у зв’язку зі зростанням кількості нових інфікованих COVID-19.Про це повідомляє Reuters, пише 0372.ua Нагадуємо, раніше ми писали: У "день тиші" поліція Буковини зафіксувала близько двадцяти порушень Кампанія вже закрила більшість шкіл і ввела комендантську годину. Між демонстрантами та поліцією відбулися сутички: правоохоронці застосували сльозогінний газ проти со...