• Головна
  • Обережно, гіроборд! В Україні з'являться нові учасники дорожнього руху: про законопроєкти буковинцям
фото
16:55, 4 вересня 2020 р.
Надійне джерело

Обережно, гіроборд! В Україні з'являться нові учасники дорожнього руху: про законопроєкти буковинцям

фото
фото ілюстративне

фото ілюстративне

Користувачі гіробордів, скутерів та сигвеїв на українських дорогах набудуть статусу окремого учасника дорожнього руху, пише 0372.ua.

Відповідний законопроєкт Верховна рада ухвалила у першому читанні у п'ятницю, 4 вересня. Ним передбачається введення нової категорії учасників дорожнього руху , якими стануть користувачі легкого персонального електротранспорту, передає пресслужба Верховної ради. 

Законопроект №3023 підтримали 268 народних депутатів. У пояснювальній записці, зокрема, йдеться, що метою законопроекту є вдосконалення правового врегулювання та покращення безпеки дорожнього руху користувачам персонального легкого електротранспорту. Окрім цього, він також має врегулювати питання безпеки велосипедистів та пішоходів.

Зазначається, що документ передбачає введення нової категорії учасників дорожнього руху – «користувачі персонального легкого електротранспорту». А це особи, які користуються одно-, дво- або триколісним електротранспортом, а саме – електричні скутери, сеґвеї, гіроборди, гіроскутери тощо. У цю категорію не входять користувачі інвалідних візків та велосипедів із електродвигунами.

Нагадаємо, що донорів мають намір штрафувати за брехню про стан здоров'я: про законопроєкти буковинцям

Користувачі сеґвеїв, гіробордів, гіроскутерів тощо, в разі прийняття закону, зможуть їздити по спеціальних велосипедних доріжках, а в разі їх відсутності – по краю проїзної частини дороги, вулиці або узбіччю.

Обережно, гіроборд! В Україні з'являться нові учасники дорожнього руху: про законопроєкти буковинцям, фото-1

Даним законопроєктом визначається наступне коло обов’язків для такої категорії учасних дорожнього руху:

  • використовувати технічно справний та належним чином обладнаний персональний легкий електротранспорт;
  • рухатися по дорогах і спеціальних велосипедних доріжках попутно із загальним потоком транспортних засобів;
  • керувати персональним легким електротранспортом, що обладнаний звуковим сигналом та світлоповертачами. Вимога щодо обов’язкового обладнання персонального легкого електротранспорту звуковим сигналом не поширюється на випадки, коли можливість такого обладнання не передбачена конструктивним рішенням виробника;
  • під час руху у темну пору доби та в умовах недостатньої видимості незалежно від ступеня освітлення дороги мати увімкнений ліхтар (фару) та виділити себе за допомогою світлоповертальних елементів, що закріплюються на зовнішньому одязі або в інший спосіб;
  • не перевозити пасажирів, окрім випадків, коли їх перевезення прямо передбачено конструктивним рішенням виробника персонального легкого електротранспорту;
  • не користуватися під час руху засобами зв’язку, тримаючи їх у руці;
  • не допускати випадків керування персональним легким електротранспортом у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції.

Також наголошується, що даний законопроект прийняли за основу, для ухвалення потрібно пройти процедуру голосування у другому читатті та в цілому.

Читайте такожГолосуй там, де живеш: 10 вересня – останній термін для зміни виборчої адреси

У Чернівцях замість хостелів можуть з'явитися готелі: Рада підтримала відповідну ініціативу

#законопроєкт #гіроборт #сігвей #учасник дорожнього руху
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...