
Реклама
16:00, 29 жовтня 2020 р.
Контекстна реклама від Ланет CLICK
Реклама
Способів просування бізнесу в діджитал-середовищі існує величезна безліч, і у кожного з них є свої відмінні риси та переваги.

Висока ефективність, можливість визначити потенційних клієнтів компанії та продемонструвати їм необхідний товар або послугу — все це притаманне контекстній рекламі, яку також називають PPC або context advertising. Контекстна реклама представлена у вигляді коротких оголошень, головною метою яких є залучення на сайт цільового трафіку з перспективою їх подальшого конвертування в реальних клієнтів. Підходить такий метод практично всім — це може бути реклама мобільного додатку, інтернет-магазину, різних послуг і товарів.
Контекстна реклама в Google: особливості та переваги
Налаштування контекстної реклами об'єктивно вважається одним із найбільш результативних інструментів для залучення клієнтів за рахунок відображення відповіді на запити замовників. Такий спосіб просування сайту несе чимало вигод для компанії, серед яких можна виділити наступні:
ефективний пошук цільової аудиторії та можливість запропонувати їй саме те, чим вона цікавиться;
економія вкладень, так як ви платите не за показ оголошення, а безпосередньо за клік потенційного клієнта;
кликати на пропозицію, що з'явилася в пошуку, будуть дійсно зацікавлені люди, які націлені зробити замовлення;
реклама Гугл працює вже з перших хвилин її розміщення, підвищуючи прибуток і розвиваючи бізнес в цілому.

Просування мобільних додатків і веб-сайтів за допомогою PPC може здійснюватися за допомогою таких видів реклами:
Текстова, що з'являється в списку видачі пошуку за певним запитом.
Банерна, що відображається на партнерських сайтах у вигляді статичних картинок, анімацій та інтерактивних візуальних зображень.
Відеореклама, що розташовується в YouTube та на партнерських ресурсах.
Налаштування контекстної реклами Google Adwords: скільки коштує та де замовити
Налаштування Google Adwords (зараз сервіс перейменований і носить назву Google Ads) працює за принципом «плати за клік» — саме так розшифровується абревіатура PPC. Вартість кліка залежить від займаної оголошенням позиції, яка визначається за допомогою аукціону.
Щоб просування додатків і сайтів було максимально ефективним, ви можете звернутися у діджитал-агентство Ланет CLICK. Досвідчені фахівці налаштують кампанію, яка підійде індивідуально під ваш бюджет і буде повністю відповідати потребам вашого бізнесу.
Дізнатися про вартість налаштування Гугл Адвордс і замовити аудит ви можете, звернувшись у digital-агентство Ланет CLICK за телефоном +38 (044) 225-19-00, або написавши листа на електронну пошту [email protected].
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
20:36
Вчора
19:50
Вчора
18:22
Вчора
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
10:03, 10 червня
73
16:22, Сьогодні
18:14, 12 червня
11
13:57, 9 червня
2
17:20, 19 червня
live comments feed...