Технології російської школи піару та підкуп виборців: у КВУ розповіли про проблеми другого туру

другий тур виборів / фото з відкритих джерел, Соломія Ярова
другий тур виборів / фото з відкритих джерел
Головними проблемами напередодні другого туру виборів, що відбудуться 22 листопада в 11 містах України, є підкуп виборців і чорний піар, пише 0372.ua.
Не треба масово скуповувати голоси, а достатньо лише докупити голоси
Про це розповів на пресконференції голова КВУ Олексій Кошель, повідомляє кореспондент Укрінформу.
Він, зокрема, наголосив, що напередодні другого туру виборів залишаються дві ключові проблеми. "Перше - це традиційна проблема підкупу і друга - це масове використання технологій чорного піару", - сказав Кошель.
Він розповів, що в Ужгороді, наприклад, поліція відкрила кримінальне провадження щодо громадянина, який через ОСББ намагався скупити голоси виборців по 500 грн. У Черкасах, за його словами, з'явилась інформація про створення через соцмережі так званих груп десятників, які забезпечуватимуть "правильне голосування" для 10 інших виборців. За даним фактом також відкрито кримінальне провадження. У Дніпрі працює кілька вайбер-каналів і телеграм-каналів також з метою підкупу виборців.
"Такі сітки з підкупу виборців в умовах низької явки є дуже серйозною проблемою. Тому що не треба масово скуповувати голоси, а достатньо лише докупити голоси, коли різниця між кандидатами мінімальна. І тоді навіть кількасот голосів можуть суттєво вплинути на результат виборів", - зазначив Кошель.
Крім цього, за його словами, зафіксовано і чимало випадків непрямого підкупу виборців. Наприклад, у Бердянську за рахунок коштів одного з кандидатів виборці отримали прилади індивідуального обліку газу, а в Рівному одна з лікарень отримала захисні маски та медичне обладнання.
"Це є проявом непрямого підкупу виборців. Це фактори, що можуть впливати на позицію виборця і мотивувати його голосувати за кандидата - благодійника", - сказав голова КВУ.
Другою серйозною проблемою напередодні другого туру, за його словами, залишається масове використання чорного піару. При цьому, зауважив Кошель, спостерігачі констатують, що технології чорного піару значно зросли порівняно з першим туром. Більше того - масштаби і характер їх використання нагадують технології російської школи піару.
"Майстерність політтехнологів є дуже великою, тому виборцям важливо орієнтуватись на програми, стратегії і ключові обіцянки кандидатів і намагатись максимально відмежуватись від засилля чорного піару, який є досить масштабним напередодні другого туру", - наголосив Кошель.
місцеві вибори другий тур підкуп виборців чорний піар
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі