У Польщі 14-річна українська блогерка стала чемпіонкою LinkedIn

Кіра Сухобойченко / фото з відкритих джерел, Соломія Ярова
Кіра Сухобойченко / фото з відкритих джерел

У Польщі 14-річну українку Кіру Сухобойченко, ініціаторку «Міжнародного руху літаючих рюкзачків» внесено до 25-ти топ-блогерок мережі LinkedIn, за профілями яких варто спостерігати, з посиланням на Укрінформ пише 0372.ua

Нагадуємо, ми писали раніше, що Роналду став абсолютним рекордсменом соцмереж: вперше набрано 500 млн фоловерів

Польське видання Forbes Woman у статті «Чемпіонки LinkedIn. 25 жінок, за якими варто спостерігати» розмістило українку на восьмому місці, зазначаючи, що її профіль у LinkedIn дивиться понад 9 тис. користувачів цієї соцмережі.

«У мене навіть жодної думки не виникло, що 14-річну дівчинку з українським прізвищем можуть включити в такий поважний рейтинговий список польського LinkedIn і ще й написати про це в Forbes Women Polska. Це ще один доказ того, що незалежно від віку та національності, результат щоденної праці може бути помічено. Це доказ того, що я йду в правильному напрямку», - підкреслила у коментарі Укрінформу Кіра Сухобойченко.

Вона зазначила, що публікує дописи в LinkedIn принаймні тричі на тиждень. Вони стосуються історій з життя, порад з власного досвіду, цікавих постів на різні теми з усього світу, переважно освітньої тематики.

За її словами, свій «Міжнародний рух літаючих рюкзачків» вона розбудовує у тісній співпраці з користувачами LinkedIn та Facebook, які часто пропонують свою допомогу, надають консультації та підтримку, зокрема щодо перекладу текстів на різні мови, дизайну і друку матеріалів, розробки сайту.

Дівчинка переїхала з батьками до Польщі із Криму після окупації півострова в 2014 році. Два роки потому вона перемогла в Польщі у конкурсі «Дитячі стартапи» з ідеєю створення літаючого рюкзачка - легкого шкілького наплічника на основі подушки, виготовленої з газу, подібного гелію. Відтак, важкий шкільний рюкзак з книгами мав би стати дуже легким. Свою ідею дівчинка перетворила в міжнародний рух Flying Bag, який вже об’єднує багато дітей та дорослих з усього світу. У 2018 році вона виступила ініціатором створення Міжнародного дня рюкзака.

У Польщі в мережі LinkedIn зареєстровано 4,2 млн користувачів, з яких 48,6% є жінками. Торік у Польщі до цієї платформи приєдналися півмільйона нових користувачів. В 2016 році компанія Microsoft купила LinkedIn, відтак соцмережа з платформи щодо пошуку роботи перетворилася на спільноту, яка дозволяє знайти бізнес-партнерів чи клієнтів.

Читайте також"Ні" дитячим челенджам у Tik Tok: через деструктивну дію на дітей мережу можуть заборонити - Кулеба

Укрінформ
блогерка українка Польща LinkedIn
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі