Здоров'я
11:35, 13 листопада 2021 р.
Надійне джерело
Куди може поскаржитися житель Чернівців при невиконанні своїх обов'язків лікарями
Здоров'я
Кожен пацієнт може поскаржитися й отримати компенсацію, якщо його здоров’ю заподіяно шкоди та лікар не надав відповідної допомоги. Як це зробити, коли, з кого вимагати стягнення, які потрібно документи та що слід врахувати розповіли у Міністерстві охорони здоров'я, пише 0372.ua.
Нагадуємо: "Червоній" зоні карантину відповідають 17 регіонів: яка ситуація на Буковині
Отримуйте головні новини дня - Telegram або Viber
Одразу зауважимо, що скарги будь-якого характеру слід починати розв’язувати безпосередньо у медичному закладі, звернувшись до керівника лікарні.
Якщо таке звернення не допомогло – можна звернутися до регіональних департаментів охорони здоров’я при ОДА.
Також в регіонах працюють телефонні “гарячі лінії” з питань COVID-19.
Наразі Програма медичних гарантій визначає чіткий перелік і обсяг медичних послуг та лікарських засобів, оплата яких гарантується за рахунок коштів Державного бюджету України. Це означає, що пацієнт має право отримувати їх у повному обсязі та безоплатно у лікарнях, які працюють за договором з НСЗУ.
Якщо у закладі, що має договір із НСЗУ, відмовляють у медичних послугах або вимагають гроші за те, за що заплатила держава, це є порушенням прав пацієнта. Тоді можна подати скаргу через електронну форму на сайті НСЗУ у розділі “Громадянам” https://nszu.gov.ua/gromadyanam.
Оператори контакт-центру НСЗУ за номером 16-77 підкажуть, як правильно подати скаргу у разі необхідності.
Читайте також: Науковці з'ясували, як довго діє природний імунітет після перенесеного COVID-19
Чорні, мертві легені: за добу коронавірус забрав життя вагітної жінки та чоловіка
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Спецтема
Оголошення
10:31, 8 січня
12:21, 13 січня
12:08, 13 січня
15:43, 11 січня
live comments feed...
Коментарі