Довірчий Email-маркетинг приносить найвищу окупність

Чи подобається вам, коли у вас щось беруть без дозволу? Навряд чи. А маркетологи роблять це постійно, причому, беруть без дозволу найдорожче, те що не можна поновити - час. Якщо будувати відносини з клієнтами на довірі – окупність маркетингу буде в рази вищою.
Відкриття вище 30%
Якщо ви займаєтеся Email-маркетингом, то знаєте, що відкриття вище 10% - це хороший результат. Для багатьох – недосяжний, для багатьох – максимальний.
Однак є компанії, які досягли 30% відкриття та не вважають це межею. Вони налаштували довірчий Email-маркетинг і тепер мають справу з іншими показниками.
При довірчому маркетингу відносини з клієнтами починаються не з примусової підписки на розсилку без попиту та згоди, а з урахування бажання потенційного клієнта. У нього запитують, а він сам вирішує, чи хоче він отримувати ваші листи та знайомитись з вашою рекламою.
Довірчий маркетинг - це зовсім інший рівень взаємодії, що вимагає делікатності та відповідального стосунку з обох сторін. Такий маркетинг - як кошеня, зовсім ручний: чекає від вас молока і готовий подарувати вам відданість.
Використовуючи довірчий Email-маркетинг, можна отримати відкриття понад 30%, залучення від 60%, конверсію переходів на лендинг – від 10%.
Email-маркетинг – сам собою відмінний інструмент формування довіри аудиторії, причому, інструмент універсальний і ефективний. Email-маркетинг демонструє найвищий ROI (джерело), дозволяє швидкий старт і виконує крім прямих продажів ряд корисних функцій:
- Знайомить потенційних клієнтів із продуктом.
- Знайомить поточних клієнтів із особливостями використання продукту.
- Пробуджує користувачів, що «заснули», викликаючи інтерес до компанії.
- Розповсюджує рекламу та інформацію з блогу компанії.
Проте високих показників можна досягти, лише побудувавши довірчі стосунки з підписниками. Завдяки довірі можна налагодити ефективну взаємодію з нуля або реанімувати поточну.
Маркетинг дозволів
Довірчий маркетинг називають маркетингом дозволів, оскільки в користувача запитують, чи хоче він справді отримувати те, що надсилає компанія. Щоб не пропонувати йому погоджуватися на кота в мішку, важливо розповісти ДО підписки, що на нього чекає:
● Як часто будуть надходити листи.
● Що зазвичай у цих листах.
● Що це дасть користувачеві.
Повага до підписника
Майбутньому підписнику має бути зручно користуватися сайтом та підписуватись на розсилку. Для цього виявите повагу до нього – розмістити зручні форми у зручних для користувача місцях.
Щоб підписник отримував тільки корисні матеріали, створіть кілька категорій розсилок і запропонуйте підписатися на категорію, що цікавить.
Користувач сам приймає рішення про підписку, але допоможіть йому – повідомите, яку вигоду він отримає. І не обманюйте у процесі.
Використовуйте підхід довірчих стосунків – давайте більше за обіцяне.
Виправдовуйте довіру
Прагніть виправдати надану довіру. Аналіз статистики покаже, куди рухатися, які матеріали цікаві для вашої аудиторії, а на які вона мало реагує.

Щоб показати підписникам, що вони не дарма вам повірили:
- Прагніть у кожній розсилці надати одержувачам цінну інформацію. Давайте рекламу тільки якщо вона може стати для підписників цінною інформацією – такою, що вирішує їхні завдання, допомагає розвиватися та наближає до цілей.
- Запитуйте. Щоб знати про цілі, болі та уподобання – запитуйте про все це у самих підписників, періодично пропонуючи їм короткі опитування та анкети.
- Використовуйте зовнішні джерела та посилайтеся на них. Неправдивою виглядає розсилка, в якій посилання ведуть лише на ваш сайт. Покажіть своїм підписникам, що ви пропонуєте не лише свою точку зору, а й альтернативні. Так користувач отримає погляд на питання з урахуванням різних аспектів та думки різних сторін.
- Пропонуйте підписникам дискусію та організуйте технічно її можливість.
Вивчайте розсилки конкурентів, шукайте нові та нові можливості підвищення довіри підписників.
З чого розпочати реанімацію існуючого Email-маркетингу
Довіра формується не відразу, але все починається з підписки. Для початку перегляньте прийоми залучення клієнтів:
- Продумуйте зручність та повагу, пропонуючи користувачам підписатися. Форми підписки не повинні бути нав'язливими, раптово з'являтися під час читання і займати місце над текстом, що вивчається.
- Замість реклами пропонуйте спробувати продукт, придбати пробну версію, отримати товар зі знижкою. Такі подарунки можна запропонувати під час реєстрації.
- Переконайтеся, що користувач завжди може відмовитися від розсилки та повідомте про це під час підписки.
Підвищуйте рівень довіри. Найвищий рівень – це прийняття рішення за клієнта, який повністю довіряє маркетологу. Для такого ефекту необхідно пройти непростий шлях, побудувавши довіру до бренду, довіру на рівні особистих відносин, навчившись враховувати потреби та цінності клієнтів.