
Новини компаній
16:22, 14 грудня 2021 р.
Довірчий Email-маркетинг приносить найвищу окупність
Новини компаній

Чи подобається вам, коли у вас щось беруть без дозволу? Навряд чи. А маркетологи роблять це постійно, причому, беруть без дозволу найдорожче, те що не можна поновити - час. Якщо будувати відносини з клієнтами на довірі – окупність маркетингу буде в рази вищою.
Відкриття вище 30%
Якщо ви займаєтеся Email-маркетингом, то знаєте, що відкриття вище 10% - це хороший результат. Для багатьох – недосяжний, для багатьох – максимальний.
Однак є компанії, які досягли 30% відкриття та не вважають це межею. Вони налаштували довірчий Email-маркетинг і тепер мають справу з іншими показниками.
При довірчому маркетингу відносини з клієнтами починаються не з примусової підписки на розсилку без попиту та згоди, а з урахування бажання потенційного клієнта. У нього запитують, а він сам вирішує, чи хоче він отримувати ваші листи та знайомитись з вашою рекламою.
Довірчий маркетинг - це зовсім інший рівень взаємодії, що вимагає делікатності та відповідального стосунку з обох сторін. Такий маркетинг - як кошеня, зовсім ручний: чекає від вас молока і готовий подарувати вам відданість.
Використовуючи довірчий Email-маркетинг, можна отримати відкриття понад 30%, залучення від 60%, конверсію переходів на лендинг – від 10%.
Email-маркетинг – сам собою відмінний інструмент формування довіри аудиторії, причому, інструмент універсальний і ефективний. Email-маркетинг демонструє найвищий ROI (джерело), дозволяє швидкий старт і виконує крім прямих продажів ряд корисних функцій:
- Знайомить потенційних клієнтів із продуктом.
- Знайомить поточних клієнтів із особливостями використання продукту.
- Пробуджує користувачів, що «заснули», викликаючи інтерес до компанії.
- Розповсюджує рекламу та інформацію з блогу компанії.
Проте високих показників можна досягти, лише побудувавши довірчі стосунки з підписниками. Завдяки довірі можна налагодити ефективну взаємодію з нуля або реанімувати поточну.
Маркетинг дозволів
Довірчий маркетинг називають маркетингом дозволів, оскільки в користувача запитують, чи хоче він справді отримувати те, що надсилає компанія. Щоб не пропонувати йому погоджуватися на кота в мішку, важливо розповісти ДО підписки, що на нього чекає:
● Як часто будуть надходити листи.
● Що зазвичай у цих листах.
● Що це дасть користувачеві.
Повага до підписника
Майбутньому підписнику має бути зручно користуватися сайтом та підписуватись на розсилку. Для цього виявите повагу до нього – розмістити зручні форми у зручних для користувача місцях.
Щоб підписник отримував тільки корисні матеріали, створіть кілька категорій розсилок і запропонуйте підписатися на категорію, що цікавить.
Користувач сам приймає рішення про підписку, але допоможіть йому – повідомите, яку вигоду він отримає. І не обманюйте у процесі.
Використовуйте підхід довірчих стосунків – давайте більше за обіцяне.
Виправдовуйте довіру
Прагніть виправдати надану довіру. Аналіз статистики покаже, куди рухатися, які матеріали цікаві для вашої аудиторії, а на які вона мало реагує.

Щоб показати підписникам, що вони не дарма вам повірили:
- Прагніть у кожній розсилці надати одержувачам цінну інформацію. Давайте рекламу тільки якщо вона може стати для підписників цінною інформацією – такою, що вирішує їхні завдання, допомагає розвиватися та наближає до цілей.
- Запитуйте. Щоб знати про цілі, болі та уподобання – запитуйте про все це у самих підписників, періодично пропонуючи їм короткі опитування та анкети.
- Використовуйте зовнішні джерела та посилайтеся на них. Неправдивою виглядає розсилка, в якій посилання ведуть лише на ваш сайт. Покажіть своїм підписникам, що ви пропонуєте не лише свою точку зору, а й альтернативні. Так користувач отримає погляд на питання з урахуванням різних аспектів та думки різних сторін.
- Пропонуйте підписникам дискусію та організуйте технічно її можливість.
Вивчайте розсилки конкурентів, шукайте нові та нові можливості підвищення довіри підписників.
З чого розпочати реанімацію існуючого Email-маркетингу
Довіра формується не відразу, але все починається з підписки. Для початку перегляньте прийоми залучення клієнтів:
- Продумуйте зручність та повагу, пропонуючи користувачам підписатися. Форми підписки не повинні бути нав'язливими, раптово з'являтися під час читання і займати місце над текстом, що вивчається.
- Замість реклами пропонуйте спробувати продукт, придбати пробну версію, отримати товар зі знижкою. Такі подарунки можна запропонувати під час реєстрації.
- Переконайтеся, що користувач завжди може відмовитися від розсилки та повідомте про це під час підписки.
Підвищуйте рівень довіри. Найвищий рівень – це прийняття рішення за клієнта, який повністю довіряє маркетологу. Для такого ефекту необхідно пройти непростий шлях, побудувавши довіру до бренду, довіру на рівні особистих відносин, навчившись враховувати потреби та цінності клієнтів.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
20:31, Вчора
20:21, Вчора
live comments feed...