• Головна
  • Просування сайту: для чого це потрібно
Новини компаній
10:34, 15 березня 2022 р.

Просування сайту: для чого це потрібно

Новини компаній

Багато хто з власників веб-порталів стикався з такою послугою, як SEO просування сайту. Звісно ця послуга далеко не нова, але далеко не всі відразу готові її замовляти. Більшість людей, які хочуть мати власну сторінку у світовій мережі, створюють сайт, наповнюють його якоюсь інформацією, очікуючи на прихід аудиторії. Однак згодом помічають, що навіть 200-300 опублікованих статей не приваблюють читачів, трафік фактично відсутній.

Так причини пов’язані з тим, що створення та запуск веб-порталу – це лише половина справи. Це як магазин – його можна відкрити, викласти товар, але цю точку продажу ніхто не помітить, крім випадкових перехожих. Аби сайт могли знайти користувачі, він повинен знаходитись пошуковою систему, а це можливо лише за двох умов:

  • Дійсно унікальний контент;
  • Оптимізація порталу.

Ба більше, контент повинен відповідати певним вимогам, які враховуються сео просуванням. Інакше є ризик взагалі потрапити в бан пошукової системи. Тому при створенні сайту обов’язково потрібно враховувати його подальше просування. А краще за все зробити це ще до початку створення, щоб мати змогу зробити правильну структуру порталу, а не переробляти її потім. Отримати всі консультації стосовно цього можна в Стар Маркетинг.

Просування сайту: для чого це потрібно, фото-1

Що дає просування сайту

Просування веб-порталу є комплексним процесом. Він поєднує в собі:

  • Внутрішню оптимізацію;
  • Зовнішню оптимізацію.

Під внутрішньою розуміють створення правильної структури сайту, якісне верстання, дизайн, юзабіліті. При цьому веб-сторінка не повинна бути перевантажена «важкою» інформацією, плагінами, елементами, які сповільнюють роботу сайту.

Як це виглядає на практиці? Фахівець з SEO просування заходить на сайт через адміністративну панель та перевіряє, що й як встановлено на порталі. Додатково використовуються спеціальні сервіси, що перевіряють працездатність сайту, наявність дублів сторінок, швидкість завантаження сторінки. Тобто проводиться аналітична робота з подальшим усуненням недоліків.

Окремо перевіряється контент. Написати текст може кожна людина, але зробити це грамотно – вже набагато менша кількість людей. До того ж треба враховувати не лише орфографічну та граматичну грамотність, а й вимоги сео – текст повинен мати певну структуру, ключові слова (в певній кількості), бути унікальним. Сьогодні текстовий контент вже не спрацьовує, його необхідно доповнювати графічним та відео контентом. Тобто це складна робота, яка забирає досить багато часу.

Зовнішня оптимізація полягає в тому, щоб привернути увагу користувачів, змусити їх не просто зайти на сторінку, а й залишитись на ній. А найкраще – поділитись лінком з друзями, опублікувати у себе в соцмережі або на своєму порталі. Так створюється органічне посилання, і чим більше його – тим краще, бо для пошукових систем це є сигналом, що сайт авторитетний, якщо на нього посилаються інші користувачі.

Хто цим займається

За просування сайту відповідають SEO оптимізатори. Вони працюють разом з копірайтерами та, при необхідності, дизайнерами, верстальниками. Також може бути залучений контент-спеціаліст, який буде публікувати контент згідно з контент-планом.

Треба відокремлювати сео-фахівця та веб-майстра, який створює сайти, бо це різні спеціальності. Вони можуть працювати разом, але задачі у кожного свої.

Звичайно, можна спробувати просунути веб-портал самостійно. Але для цього потрібно володіти хоча б мінімумом навиків та знань. Наприклад, як скласти семантичне ядро? Багато хто цього не знає, а без семантики неможливо зробити правильний контент, за допомогою якого пошукова система буде видавати сторінку на запити користувачів. Тому краще звертатись до спеціалістів, це зекономить час та сили.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...