Новини компаній
15:30, 27 грудня 2022 р.

Історія створення фігурок Amiibo

Новини компаній
Історія створення фігурок Amiibo, фото-1

Одним із найпоширеніших хобі багатьох геймерів є колекціонування фігурок їх улюблених ігрових персонажів. Власникам консолей Nintendo обов'язково варто звернути увагу на продукцію бренду Amiibo, яка виконує не лише декоративну функцію, а й дозволяє отримати додатковий ігровий контент.

Що таке фігурки Amiibo?

Йдеться про інтерактивні фігурки, які можна використовувати в іграх. З їх допомогою власники Nintendo Switch, Nintendo 3DS або Wii U дійсно зможуть отримати безліч нових унікальних функцій.

  • Ви можете розраховувати на різну функціональність у різних іграх.
  • Геймери матимуть можливість відкриття нових режимів, зброї, косметики для персонажа.
  • Більше того, деякі фігурки можуть стати як вашим партнером, так і небезпечним ворогом у грі.

Проєкти з підтримкою Amiibo можуть взаємодіяти із фігурками двома способами. Один із них полягає в зчитуванні програмою даних з NFC чіпа та зберігання на ньому інформації. Другий має на увазі зчитування без зберігання. Як правило, одна іграшка може використовуватися в одному певному проєкті, але є й такі фігурки, які підтримуються кількома іграми.

Як з'явилися фігурки Amiibo?

Історія створення фігурок Amiibo, фото-2

Перший прототип Amiibo був продемонстрований у березні 2014 року – тоді ознайомитись з новинкою могли акціонери компанії Nintendo. Через три місяці фігурки презентували всьому світу на виставці E3. Представники бренду поділилися інформацією про стартову лінійку та використання інтерактивних фігурок в іграх. Їхня головна особливість полягала в тому, що кожен виріб сумісний з іграми на платформах Nintendo. Не варто забувати й про колекційну складову, адже багато ігрових персонажів досі не були представлені у вигляді мерчендайзу, який виробляла компанія або її партнери.

У листопаді 2014 року фігурки надійшли у продаж – їх розкупили у найкоротші терміни, а цифри приємно здивували. До кінця року тільки в США вдалося продати понад два з половиною мільйони Amiibo. Однак такий успіх не міг продовжуватися вічно. З 2016 року продаж почав падати, а у 2018 співробітники Nintendo переконалися в безперспективності цього напряму й скоротили виробництво. Цілком ймовірно, згодом компанія взагалі покінчить з фігурками. Але це зовсім не означає, що надалі японський бренд не вигадає щось нове.

Незважаючи на скорочення виробництва, вищеописані вироби досі залишаються затребуваними, а головне - ідеально підходять не тільки для колекціонування, але й дозволяють отримати додатковий ігровий контент.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...